بیوگرافی هنگامه برزین

5 سال پیش
عکس اینستاگرام هنگامه برزین
4.6/5 - (153 امتیاز)

بیوگرافی هنگامه برزین همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

هنگامه برزین (متولد ۱۳۴۳ در لاهیجان) از خوانندگان پاپ ایرانی مقیم لس‌آنجلس، ایالات متحده آمریکا است.

زندگینامه هنگامه برزین 

بیوگرافی هنگامه برزین

او به همراه خانواده و خواهر بزرگترش از سه سالگی به تهران آمدند.

آغاز کار هنری

از همان دوران کودکی او هیجان و شوق زیادی در خوانندگی و نمایش داشت که پدرش اولین کسی بود که این شوق و هیجان را آشکار کرد.

حاشیه ها

حمایت پدر هنگامه برزین
عشق بی پایان و حمایت پدرش سبب تقویت مراحل اولیهٔ زندگی هنگامه به صورت نسبتاً آشکاری شد و او را برای شرکت در کلاس‌های موسیقی به همراه تعدادی از استادان موسیقی کلاسیک فارسی تشویق کرد.

مهارت هنگامه برزین
مهارت او در نواختن نی و فلوت سبب شد تا پدرش برای یادگیری مدهای موسیقی کلاسیک فارسی «ردیف» اعتقاد پیدا کند و شالودهٔ علمی او به صورت مؤثری پیشرفت کند همانند خودش که به این سبک موسیقی بسیار علاقه‌مند و باسواد است.

نوجوانی هنگامه برزین
هنگامه از حمایت خانواده و دوستانش، همان‌طور که بزرگ می‌شد، لذت می‌برد. او در سراسر دوران تحصیلی اش درتعداد متعددی مسابقات ناحیه‌ای و محلی شرکت کرد و همیشه در زمرهٔ بی نظیران بود.

تحقق آرزوی هنگامه برزین
او همواره بعد از پایان تحصیلش آرزو داشت خواننده‌ای حرفه‌ای شود، اما این آرزو بعد از تغییرات در دولت جمهوری اسلامی نمی‌توانست به حقیقت بپیوندد.

ازدواج هنگامه برزین
بعد از پایان دورهٔ دبیرستان، هنگامه ازدواج کرد و صاحب فرزند دختری شد، اما هرگز تصور دربارهٔ آرزوی زندگی خود را که خواننده شدن بود، فراموش نکرد. سر انجام هنگامه به این نتیجه رسید که برای رسیدن به آرزویش، راهی به جز ترک وطن و مهاجرت به خارج را ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرخ (التون) آهی

مهاجرت هنگامه برزین
در سال ۱۹۹۲، هنگامه به ونکوور، کانادا به همراه همسر و دخترش مهاجرت کرد. در ونکوور در ابتدا او علی الهی (نوازندهٔ ردیف مضراب پیانو) و فریدون (خواننده) را ملاقات کرد که توسط آن‌ها به کامران (خواننده) و رامین زمانی (نویسندهٔ متن موسیقی و تولیدکننده)، معرفی شد.

گروه پرواز هنگامه برزین
در سال ۱۹۹۵ ، هنگامه، فریدون و کامران کار خود را با رامین زمانی با تلاش و جدیت آغاز کردند و گروهی به نام پرواز تشکیل دادند. آن‌ها اولین کار خود را با نام «ایرانم» تولید کردند که در دورهٔ بسیار کوتاهی طرفداران بسیاری به دست آوردند. محبوبیت آن‌ها در حال حاضر فراتر از ونکوور توسعه پیدا کرده‌است و جمعیت ایرانی بسیاری در لس آنجلس به صورت ناگهانی به استعداد و ذوق آن‌ها علاقه‌مند شدند.

ادامه کار هنگامه برزین
با فرصت‌های پیش روی در لس آنجلس، هر یک از سه خواننده شروع به دنبال کردن زندگی شخصی خود شدند. با این وجود هنگامه، با بسیاری از تولیدکنندگان در تماس بود. او عضو وفادار رامین زمانی باقی ماند که تأثیر زیادی در خط مشی موسیقی او داشت. آلبوم «برای دیدن تو» حاصل پنج سال تلاش مداوم بود که مورد استقبال قرار گرفت. دو سال بعد دومین آلبوم هنگامه به نام «ارتش صلح» منتشر شد.

مصاحبه هنگامه برزین
هنگامه در مصاحبه با منصور سپهربند به همراه رامین زمانی و KC Bondar در ژانویه ۲۰۱۶ اعلام کرد که آلبوم تازه‌ای به نام سلام را به همراه رامین زمانی و KC Bondar دردست تهیه دارند که ۴ ترانه از این آلبوم تا کنون منشتر شده‌است. این ۴ ترانه از وقتی رفتی ، قسم می خورم ، جنون و کجا بودی تا حالا می‌باشند. تمام آهنگ و ترانه‌های این آلبوم به جز یکی ساخته رامین زمانی است و تنظیم‌ها بر عهده KC Bondar است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کاترین بیتس

فعالیت های هنری هنگامه برزین

آلبوم‌ها:
برای دیدن تو (۱۳۸۳)
ارتش صلح (۱۳۸۵)

تک‌آهنگ‌ها:
میدلی (به یاد زنده یاد مهستی) ۲۰۰۷
اجازه ۲۰۱۰
خالکوبی (در دو نسخه منتشر شد) نسخه دوم به همراه افشین خواجه نژاد خوانده شد ۲۰۱۱
آغوش ۲۰۱۳
جنون  ۲۰۱۴
وقتی اومدی تو قلبم ۲۰۱۴
قسم می‌خورم  ۲۰۱۵
از وقتی رفتی ۲۰۱۶
کجا بودی تا حالا ۲۰۱۶

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی هنگامه برزین
4.6/5 - (153 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه