بیوگرافی اشلی کول

5 سال پیش
بیوگرافی اشلی کول
4.9/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی اشلی کول به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اشلی کول (به انگلیسی: Ashley Cole) (زاده ۲۰ دسامبر ۱۹۸۰ در لندن) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.

زندگینامه اشلی کول

بیوگرافی اشلی کول

 

فعالیت ورزشی

پدر کول اهل باربادوس بود که هفت سال بعد از ازدواجش مادر و خانواده کول را رها و به استرالیا مهاجرت میکند. کول و برادرش متو توسط مادرش تربیت و بزرگ می شوند.

زندگی ورزشی
او فوتبال را از باشگاه آرسنال شروع کرده و در سال ۲۰۰۶ به چلسی پیوسته و در سال ۲۰۱۴ به عضویت باشگاه آ.اس. رم درآمده است. وی ۱۰۷ بازی ملی برای تیم ملی فوتبال انگلستان انجام داده‌است. او هم اکنون دیگر از بازی در تیم ملی انگلستان خداحافظی کرده‌است و به باشگاه لس آنجلس گلکسی پیوسته. او همسر سابق شریل کول است.

ماجرای انتقال جنجالی اشلی کول به چلسی
در سال ۲۰۰۵، اشلی کول قضیهٔ رفتنش به چلسی را با یک دیدار مخفیانه با خوزه مورینیو و سران باشگاه کلید زد. این دیدار لو رفت و اشلی در دادگاه به ۷۵٫۰۰۰ یورو جریمهٔ نقدی محکوم شد. در ادامه آرسنال، پیشنهاد خوبی برای تمدید به او نداد. پیشنهاد توپچی‌ها پنجاه هزار پوند در هفته بود. امّا کول شصت هزار تا می‌خواست و بهش وعده این مقدار حقوق را داد.

حاشیه ها

جدایی از همسر

شریل آن کول یک خواننده، شاعر، بازیگر و مدل است که شهرت بسیار زیادی در انگلستان دارد. شریل در سال ۲۰۰۴ با اشلی کول بازیکن مشهور آن زمان تیم فوتبال چلسی آشنا شد. این دو در سال ۲۰۰۶ ازدواج کردند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مجتبی ممشلی

این ازدواج از همان ابتدا با مشکلات زیادی روبرو شد، چرا که اشلی با زنان زیادی ارتباط داشت! ابتدا در سال ۲۰۰۶ یک مدل ادعا کرد که با اشلی مدتی ارتباط بوده است، بعد از آن یک آرایشگر نیز اعلام کرد در همان سال با اشلی ارتباط داشته است!این شایعات تا جایی ادامه داشت که باعث شد شریل حلقه ازدواجش را برای مدتی کنار بگذارد و به فکر جدایی باشد. اما با صحبت‌های اشلی، او پشیمان شد و به زندگی خود بازگشت.

این پایان ماجرا نبود تا جایی که مدتی بعد از آن خبری انتشار یافت مبنی براینکه اشلی کول در جریان سفر به امریکا با یک خدمتکار رابطه داشته است. همین موضوع باعث شد که شریل تصمیم خود را بگیرد و از همسر هوسرانش جدا شود!سر انجام انها در سپتامبر از یکدیگر جدا شدند.در حالی که اشلی پس از ان دچار بحران های روحی شدیدی شد.

افتخارات ورزشی

باشگاه

آرسنال

لیگ برتر انگلستان (۲): ۰۲–۲۰۰۱، ۰۴–۲۰۰۳
جام حذفی فوتبال انگلستان (۳): ۲۰۰۲, ۲۰۰۳, ۲۰۰۵
جام خیریه انگلستان (۲): ۲۰۰۲, ۲۰۰۴

چلسی

لیگ برتر انگلستان (۱): ۲۰۰۹–۱۰
جام حذفی فوتبال انگلستان (۴): ۲۰۰۷, ۲۰۰۹, ۲۰۱۰, ۲۰۱۲
جام اتحادیه فوتبال انگلستان (۱): ۲۰۰۷
جام خیریه انگلستان (۱): ۲۰۰۹
لیگ قهرمانان اروپا (۱): ۲۰۱۲

بین‌المللی

انگلستان

مسابقات تابستانی فوتبال انگلستان (۱): ۲۰۰۴

شخصی

بازیکن سال پی‌اف‌ای (۴): ۲۰۰۲، ۲۰۰۴، ۲۰۰۵، ۲۰۱۱
تیم سال یوفا (۲): ۲۰۰۴، ۲۰۱۰
گل برتر فصل چلسی (۱): ۱۰–۲۰۰۹ مقابل ساندرلند
بازیکن فوتبال سال انگلستان (۱): ۲۰۱۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اشلی کول
4.9/5 - (8 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه