بیوگرافی جرج چهاربخشی

5 سال پیش
عکس اینستاگرام جرج چهاربخشی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی جرج چهاربخشی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

جرج چهاربخشی (سریانی: ܓܘܪܓ ܟܗܪܒܟܫܝ) در سال ۱۹۵۲ میلادی از ویلسون و هلن، در شهر تهران به دنیا آمد.

زندگینامه جرج چهاربخشی

بیوگرافی جرج چهاربخشی

نام او از روی نام پدربزرگش، جرج، انتخاب شد که یک یونانی مقیم ایران بود.

آغاز کار هنری

جرج، از هنگامیکه تنها چهار سال سن داشت، میل و علاقه باطنی خود را نسبت به موسیقی کشف کرد. او علاقه‌مند به گوش دادن به انواع مختلفی از موسیقی بود و هوادار خوانندگان متفاوت و گوناگونی گشته بود. جرج، دوره دبستان و دبیرستان را در تهران گذراند و پس از فارغ التحصیلی در سال ۱۹۷۱، برای ادامه تحصیل در رشته معماری به دانشگاه ایلینوی در شیکاگو رفت. در دوران دانشجویی اش، اقدام به راه اندازی یک گروه موسیقی نمود که مورد استقبال جامعه آسوریان قرار گرفت.

حاشیه ها

زبان آموزی جرج چهاربخشی
مادرش هلن، پس از ازدواج با پدر جرج، سخن گفتن به زبان آسوری را آموخت و به هر سه پسرش زبان پدری را آموزش داد. علاوه بر آسوری، جرج به زبانهای پارسی، ارمنی، ترکی، یونانی، و انگلیسی مسلط بود و می‌توانست به هر یک از این شش زبان، صحبت کند.

مهارت های ورزشی جرج چهاربخشی
از عنفوان کودکی، پدر جرج او را به انجام فعالیت‌های ورزشی همچون ماهیگیری، شکار، و فوتبال ترغیب می‌کرد. جرج، این مهارتهای ورزشی را تا به درجه‌ای تکمیل کرد که در دهه ۱۹۷۰ میلادی به عنوان کاپیتان تیم فوتبال «گاو بالدار» آسوریان شهر شیکاگو انتخاب شد.

مراسم جمع آوری کمک‌های مردمی و جرج چهاربخشی
در سال ۱۹۷۸، جرج برای اجرا در مراسم جمع آوری کمک‌های مردمی برای جامعه پیشاهنگی آسوریان تهران دعوت شد. این مراسم، توسط یوناتان بت-کلیا که رئیس گروه پیشاهنگی آسوریان بود، برگزار شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اونور تونا

محبوبیت جرج چهاربخشی
پس از انتشار اولین آلبوم وی در دهه ۷۰ میلادی، محبوبیت وی در میان جامعه آسوریان فزونی یافت. وی برای شرکت و اجرا در بسیاری از مراسم‌های جمع آوری اعانه، همآیش‌ها، و میهمانی‌ها، از سوی آسوریان ایالات متحده آمریکا، استرالیا، آلمان، سوئد، کانادا، و انگلیس دعوت شد.

ازدواج جرج چهاربخشی
جرج در سال ۱۹۷۹ با مارگارت ازدواج کرد که حاصل این ازدواج، سه فرزند (دو دختربه نامهای هلن و ماری و یک پسربه نام آلبرت) می‌باشد. جرج، سنت پدر-آموزش زبان آسوری به همسر و فرزندان – را ادامه داد.

شغل جرج چهاربخشی
درحال حاضر، جرج، علاوه بر اینکه به عنوان مدیر شرکت «اسکای های» -Sky High- در زمینه خرید و فروش املاک و مستغلات مشغول به فعالیت است، همچنان فعالیتهای خود را در زمینه موسیقی پیگیری می‌کند.

فعالیت های هنری جرج چهاربخشی

آلبوم ها:
(Khobed Atour (1977
(Atour Omtta (1978
(۱۹۸۱) Shara
(۱۹۸۸) Yomed Baba
(؟) Dera D’Khooba
(Le Bayenakh (1995
(۲۰۰۱) Avara
(Nineveh Mditi (2004

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی جرج چهاربخشی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه