بیوگرافی صادق واحدی

5 سال پیش
عکس اینستاگرام صادق واحدی
4.6/5 - (17 امتیاز)

بیوگرافی صادق واحدی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

صادق واحدی (متولد کرج، ۷ اردیبهشت ۱۳۶۹) با نام هنری صادق خواننده رپ فارسی است.

زندگینامه صادق واحدی

بیوگرافی صادق واحدی

صادق از طریق حصین اولین آهنگ رسمی خود با نام «جفت کفش» را منتشر کرد.

آغاز کار هنری

صادق فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ به صورت حرفه ای آغاز کرده و اولین آهنگ رسمی خود با نام «جفت کفش» با حصین را منتشر کرد.

حاشیه ها

شهرت صادق واحدی
چندی بعد نیز اولین آلبوم رسمی خود با نام «صبح بخیر ایران» را منتشر کرد که در این آلبوم آهنگ‌های «جفت کفش» و «سنگین» به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد. در سال ۱۳۹۰ صادق آلبوم کوتاهی با نام «شبا، رد پا، تنهایی» را به همراه حصین منتشر کرد که با محبوبیت زیادی همراه شد.

مضمون ترانه های صادق واحدی
حرفهای صادق در آهنگهای او بیشتر دل‌نوشت و چالشهای فردیست.

بهترین آهنگ های صادق واحدی
تک آهنگ «اعتراف» و «تکرار» به همراهی علی اوج از بهترین آهنگهای اوست.

همکاری های صادق واحدی
او در آهنگ عاشق زندگی‌ام با دانیال همکاری داشته است. همچنین صادق اولین ویدئو خود را به نام نپرس با کارگردانی احمد پارسا پخش کرد. او در شهریور ۹۵ آلبوم بال را که شامل ۵ آهنگ بود را منتشر کرد. از او دو آهنگ پخش نشده نیز موجود است اولی با همکاری دایان به نام سرگیجه و دومین ترک جمعه کشی با همکاری جاستینا که قرار بوده است در آلبوم کوتاه جاستینا پخش شود .

مهاجرت صادق واحدی
صادق در سن ۱۳ سالگی به دلیل شرایط کاری پدرش مجبور به ترک ایران و مهاجرت به ارمنستان شد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کریس پاین

آشنایی با حصین صادق واحدی
آشنایی او با حصین در ارمنستان شکل گرفت، صادق قبل از این آشنایی علاقهٔ زیادی به رپ داشت و حتی شعر هم می‌نوشت ولی بعد از دوستی با حصین بیشتر به سوی اینکار کشیده می‌شود. اولین ترکِ رسمی صادق در دی ماه ۱۳۸۹ به همراهی حصین به نام «جفت کفش» که یکی از ترک‌های آلبوم «صبح بخیر ایران» نیز بود منتشر شد.

کمپانی کاغذ صادق واحدی
این دو به کمک هم کمپانی کاغذ رکوردز را تشکیل دادند و صادق آلبومی تحت عنوان ” صبح بخیر ایران ” را با لیبل “کاغذ رکوردز” عرضه کرد. چند ماه بعد به همراه حصین آلبوم کوتاه “شبا، ردپا، تنهایی” که به عقیده خیلی‌ها موفقترین آلبوم او تا به امروز هست را منتشر کردند. همچنین در سال ۱۳۹۱ صادق دو آلبوم به نامهای “کسی به نام خداً و “سرباز خداً را بیرون داد که در هر دو آلبوم خواننده‌های مهمان زیادی از جمله: حصین، سوگند، جاستینا شرکت داشتند.

دستگیری در ارمنستان صادق واحدی
در فوریه ۲۰۱۳ او و حصین به دلیل حمل مواد مخدری چون ماری جوانا در ارمنستان دستگیر شدند حصین بعد از چند ساعت آزاد شد ولی صادق تاروز دادگاه در حبس ماند. در تاریخ ۲۷ مهر ۱۳۹۲، اخباری در صفحات فارسی فیسبوک مبنی بر آزاد شدن صادق منتشر شد؛ که صادق با پستی در صفحه فیسبوک خود به این خبر مهر اثبات زد.

جدایی از کاغذ رکوردز صادق واحدی
پس از آزاد شدن زودهنگام حصین و حبس کشیدن صادق تا روز دادگاه رابطه این دو سرد شد و این امر باعث شد صادق پس از آزادی در صفحه خود جدا شدنش از تشکل کاغذ رکوردز را اعلام کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فتانه ملک محمدی

ارتباط با حصین صادق واحدی
رابطه صادق و حصین پس از دستگیری ارمنستان قطع شد و همین امر باعث درگیری طرفداران صادق با طرفداران کاغذ رکوردز و حصین شد. این درگیری‌ها تا دی ماه سال ۱۳۹۴ ادامه داشت. در بهمن ماه سال ۱۳۹۴ صادق و حصین یکدیگر را در صفحات مجازی دنبال کرده و پس از مدتی عکسی نیز در کنار یکدیگر منتشر کردند و به درگیری‌ها پایان دادند.

سرباز خدا صادق واحدی
سرباز خدا چهارمین آلبوم استدیویی (کوتاه) صادق است که با حضور خوانندگانی چون حصین، سوگند، جاستینا و اندیش به صورت رایگان از لیبل کاغذ رکوردز در بهمن ماه سال ۱۳۹۱ پخش شد. این آلبوم دارای ۶ آهنگ است که میکس مسترینگ آن بر عهدهٔ استادان رکوردز بود.

پرورش صادق واحدی
آلبوم پنجم وی به همراه T-dey به نام پرورش به بیرون عرضه شد. تاریخ عرضه این آلبوم در بهمن ۹۲ به سرپرستی کمپانی ۱۳ بیرون آمد. پخش این آلبوم بعد از آلبوم تبر در ۹۲/۱۱/۱۳ بود که صادق در آلبوم تبر نیز حضور داشت و آهنگ خونهٔ بی سقف را خواند. آلبوم پرورش دارای سه ترک است.

بال صادق واحدی
آلبوم بال ششمین آلبوم استودیویی صادق است که در بیست و ششم شهریور سال نود و پنج منتشر شد، همچنین این اولین آلبوم اوست که تنها خودش در ان اجرا داشته و هیچ خواننده مهمان دیگری در ان حضور نداشته. آلبوم بال شامل ۵ ترک است.

فعالیت های هنری صادق واحدی

آلبوم‌ها:
صبح بخیر ایران – ۱۳۹۰
شبا، ردپا، تنهایی – ۱۳۹۰
کسی به نام خدا – ۱۳۹۱
سرباز خدا – ۱۳۹۱
پرورش – ۱۳۹۲
بال – ۱۳۹۵

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرویز صیاد
عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی صادق واحدی

 

4.6/5 - (17 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه