بیوگرافی پیمان اکبری

6 سال پیش
بیوگرافی پیمان اکبری
2.7/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی پیمان اکبری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

پیمان اکبری (زاده ۱ آبان ۱۳۵۶ در هرسین در استان کرمانشاه) بازیکن سابق کردتبار تیم ملی والیبال مردان ایران و مربی والیبال اهل ایران است. اکبری از ۱۲ سالگی بازی والیبال را در مسابقات آموزشگاهی آغاز نمود.

زندگینامه پیمان اکبری

بیوگرافی پیمان اکبری

 

فعالیت ورزشی

بازی باشگاهی رانیز از باشگاه بانک تجارت کرمانشاه شروع نمود.

پیمان اکبری در سال ۱۳۷۳ برای نخستین بار به تیم ملی جوانان ایران دعوت شد و در سال ۱۳۷۶ به تیم ملی بزرگسالان راه یافت و به مدت ۱۱ سال متوالی و ثبت رکوردی جالب برای تیم ملی والیبال ایران تلاش نمود.

او با حضور گاییچ در راس تیم ملی ایران میدان را برای جوانترها خالی نمود و با تجربه از بازی‌های ملی تصمیم گرفت در رده باشگاهی فعالیت نماید. در سال ۱۳۸۹ پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در جایگاه کاپیتان پیکان تهران راهی جام باشگاه‌های آسیا در کشور چین گردید که در پایان این مسابقات موفق گردید به عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا انتخاب گردد.

پس از پایان این مسابقات پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران شد و در همان سال اول مربیگری قهرمانی لیگ برتر والیبال (۱۳۸۹–۹۰)، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۱ اندونزی و کسب عنوان پرافتخار سومی باشگاه‌های جهان را از آن خود کرد.

او در رده سرمربیگری تیم ملی ب (امید) ایران، دو عنوان قهرمانی در مسابقات آسیای میانه (هند) و جام شیخ راشد (امارات) را کسب نمود.

حاشیه ها

نظر مثبت روی رائول لوزانو

برخی امروز یک حرف می‌زنند و حرف روز قبل خود را تکذیب می‌کنند. خوب است که انسان روی حرفش بایستد. نباید هر دقیقه یک حرف زد. برخی از دوستان می گفتند آناستازی بهترین گزینه است. اما حالا می‌گویند لوزانو بهترین گزینه است. ولی من می‌گویم چون روی آمدن سی‌چلو تاکید داشتند زوج او با لوزانو بهتر است. زیرا هر دو از یک کشور هستند و زبان هم را می فهمند و اطلاعات خوبی نسبت به خلق و خوی هم دارند. آناستازی مربی مقتدری است. شاید از لوزانو بهتر باشد اما انتخاب لوزانو و سی‌چلو در این شرایط منطقی‌تر بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ادی ارناندز

سرمربی تیم ملی “ب” درباره احتمال حضورش بر روی نیکمت تیم ملی گفت:

این اتفاق نمی‌افتد به خاطر اینکه دوستانی تصمیم گیرنده هستند که آنچه

مدنظرشان باشد را پیاده می‌کنند. دو یا سه سال دیگر اگر بخواهیم دوباره

سرمربی را عوض کنیم دوباره در همین نقطه خواهیم بود. وقتی گاییچ آمد

خیلی خوب بود که مرحوم معدنی را کنارش گذاشتند. معدنی سرمربی تیم

ملی شد اما بعد از آن دیگر هرگز این اتفاق تکرار نشد. همیشه نفراتی را

کنار تیم ملی گذاشتیم که آینده‌ای برای تیم ملی نداشتند. نمی‌خواهم

حرفی علیه کسی بزنم و دوست ندارم سوء تفاهمی پیش بیاید.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی پیمان اکبری
2.7/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه