بیوگرافی محمدرضا عیوضی

6 سال پیش
عکس اینستاگرام محمدرضا عیوضی
4.6/5 - (5 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا عیوضی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

محمدرضا عیوضی (متولد ۶ دی ۱۳۵۰) خواننده موسیقی پاپ ایرانی است.

زندگینامه محمدرضا عیوضی

بیوگرافی محمدرضا عیوضی

از کارهای ماندگار وی می‌توان به «گل واژهٔ خلقت»، تیتراژ سریال روزگار جوانی و «میلاد امام» اشاره نمود.

آغاز کار هنری

علاقه به خوانندگی از همان دوران كودكی او را برآن داشت كه وارد این عرصه شود، ورود آقای عیوضی در عرصه ی موسیقی در اوایل سربازی ایشان بود كه با دادن تست صدا پذیرفته شدند.در سال ۱۳۷۷ با رواج موسیقی پاپ در ایران وارد عرصه ی موسیقی پاپ گردید.

حاشیه ها

تحصیلات محمدرضا عیوضی
محمدرضا عیوضی تحصیلاتش را در مدرسه ی شهدای هفتم تیر و در دانشگاه آزاداسلامی در رشته ی مدیریت بازرگانی به پایان رسانده است.

سبک موسیقی محمدرضا عیوضی
وی از اولین خوانندگانی محسوب می شود كه سبك پاپ را در ایران رواج داده است.

اولین ترانه محمدرضا عیوضی
سرزمین عشق، ساخته ی آقای ناصر چشم آذر اولین ترانه ای بود كه ایشان توانست یك شبه آن را به بهترین نحو ممكن اجرا كند ، كه مربوط به ورود تیم ملی ایران به جام جهانی ۱۹۹۸ بود.

كارهای ماندگار محمدرضا عیوضی
ازدیگركارهای ماندگار ایشان ترانه ی گل واژه ی خلقت و میلاد امام است كه با همكاری آقای شب خیز انجام دادند و بعد ترانه ی عطر گلاب با شعر زیبای خانم فریبا وكیلی در توصیف هشتمین امام شیعیان را اجرا كردند.در كارهای هنری ایشان به آثاری چون : رنگین كمون ، بر می گردم ، دختر شاه پریون و یه روز برفیبر می خوریم . در حالی كه چند ترانه در آلبوم های مشتركی چون : ایران من ، گلایه ستارگان عشق و به رسم یادگاری دارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آتیه جاوید

اعتقادات محمدرضا عیوضی
ترانه هایی كه می خواند روحیه و سلیقه های گوناگون را پوشش داده است وتاریخ انقضای خاصی ندارد ، وی معتقد است خواننده با انتخاب شعر و موسیقی نظر و احساسات خود را اعلام می كندكه اگر به كارهای گذشته ی ایشان دقت كنیم به این نكته پی خواهیم برد.

بازیگری محمدرضا عیوضی
آقای عیوضی یك سابقه ی بازیگری را نیز در كارنامه ی هنری خود به ثبت رسانیده اند. گژدم۳۳ ، سریالی بود كه ایشان در آن با نام سیامك شایگان در نقش یك جوان تحصیل كرده ایفای نقش نموده اند.

آلبوم دختر شاه پریون محمدرضا عیوضی
آلبوم دختر شاه پریون شامل ترانه هایی است كه ایشان در این سریال خوانده اند ، به غیر از بازیگری آقای عیوضی سابقه ی مجری گری در چند برنامه ی مختلف كه از شبكه ی تهران، جام جم و شبكه سوم پخش شد را دارند.

خصوصیات محمدرضا عیوضی
از ویژگی های رفتاری این هنرمند معاصر كشورمان می توان به مهربانی و صبوری ایشان اشاره كرد و نیز خیلی كم عصبانی می شوند و در مقابل اشتباهات دیگران زود عكس العمل نشان نمی دهند.

باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان محمدرضا عیوضی
ایشان در سالهای اخیرنیز با همیاری و تلاش دوستان، موفق به دریافت مجوز تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین گردید. از جمله اهداف شکل گیری باشگاه، سازماندهی و حمایت از هنرمندان در کلیه زمینه های هنری،از جمله موسیقی، تاتر، سینما، تلویزیون، هنرهای تجسمی، آهنگسازی و …. می باشد.در حال حاضر نیز ایشان به عنوان مدیریت عامل و بالاترین مرجع تصمیم گیری باشگاه در حال خدمتگزاری به جامعه هنری کشور می باشند. باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان نوین برآنست تا با پیگیری امور، مسیر را جهت حضور و ظهور هنرمندان جوان کشور هموار نماید تا هنرمندان جوان از میان اقشار مختلف مردم و گروههای مختلف اجتماعی و حرفه ای فرصت مشارکت در برنامه ریزی ها و تصمیم سازی های موثر برای برداشتن موانع، حل مسائل و مشکلات هنرمندان را داشته باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سوزی سو

فعالیت های هنری محمدرضا عیوضی

آلبوم‌ها:
رنگین کمون
بر می‌گردم
دختر شاه پریون
یه روز برفی
دل خوش سیری چند؟
حس خوب

تک آهنگ‌ها:
راز
نوازش (بازخوانی)
نوایی
بانو با (ایلیا منفرد)
رنگین کمون ۲
نمی‌بینی چقدر خستم
عید
باور کن
خاک تشنه
صدامو داری یا نه
فروردین
نگاهتو ازم نگیر
حس خوب
این روزا

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا عیوضی
4.6/5 - (5 امتیاز)
3
برچسب ها :

دیدگاه شما

3 دیدگاه

  • حنا
    5 سال پیش

    خواننده فوق العاده ای هستن.از هر لحاظ عالی هستن
    👌👌👌👌👌😍

  • عاطفه نانکلی
    5 سال پیش

    با آرزوی موفقیت برای شما و همکاران گرامی و کارهای شما و برادران تا ژیک می باشد با بهترین ها

  • رضا
    4 سال پیش

    بیست بیست
    با اخلاق
    ساده
    مردمی