بیوگرافی علی شفیعی

5 سال پیش
بیوگرافی علی شفیعی
3.4/5 - (50 امتیاز)

بیوگرافی علی شفیعی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی شفیعی (زاده ۳۰ شهریور ۱۳۷۰ آمل)، بازیکن تیم ملی والیبال ایران است. شفیعی با پیراهن نوین کشاورز تهران پدیده لیگ برتر ایران در لیگ ۱۳۹۳ بود. وی سپس به کاله آمل پیوست و به مدت ۲ فصل در تیم بانک سرمایه بازی کرد. وبسایت والیبایت از عملکرد او در جام باشگاه های جهان با عنوان “باهوش و جوان” تقدیر کرد.

زندگینامه علی شفیعی

بیوگرافی علی شفیعی

 

فعالیت ورزشی

باشگاهی
او کار خود را در تیم پایه کاله آمل شروع کرد. بعد از مدتی به تیم بزرگسالان کاله پیوست و در اولین فصل حضورش در سوپرلیگ والیبال ایران با پیراهن کاله به مقام نایب قهرمانی رسید. سپس به تیم نوین کشاورز تهران پیوست. عملکرد خوب او در این تیم باعث شد تا عنوان پدیده لیگ را به دست بیاورد. در آن فصل نوین کشاورز با قبول شکست مقابل میزان خراسان حذف شد و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

او سپس به آمل بازگشت و فصل بعد را در کاله گذراند. عملکرد متوسط کاله در این فصل باعث شد تا برای اولین بار این تیم از رسیدن به مرحله پلی آف باز بماند. در ادامه و در فصل ۱۳۹۵ او به مدافع عنوان قهرمانی بانک سرمایه پیوست و با این تیم موفق به کسب قهرمانی در سوپر لیگ ایران شد. لیگ۹۶-۹۷هم بمانند فصل قبل ، شفیعی در بانک سرمایه ماند و با برتری مقابل اردکان یزد در فینال ، مجددا به مدال طلای سوپرلیگ والیبال ایران دست یافت .

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مارتین دمیکلیس

تیم ملی
شفیعی اولین بار در سال ۱۳۹۳ و پیرو عملکرد خوبش در لیگ برتر به تیم ملی والیبال برای مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ دعوت شد. او برای اولین بار برای حضور در تیم ملی بزرگسالان به اردوی ماقبل مسابقات لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ دعوت شد و در این مسابقات، عضو تیم ملی بود. وی در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ در تهران عضو تیم ملی والیبال بود. شفیعی همچنین در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۷ نیز در ترکیب اعضای تیم ملی ایران حضور داشت.

بعد از کنار گذاشتن عادل غلامی ، مسعود غلامی جایگزین او در لیگ جهانی ۲۰۱۸ شد . بعد از عملکرد ضعیف وی در لیگ ۹۶-۹۷ شفیعی جایگزین وی در ترکیب اصلی ایران شد و عملکرد درخشانی داشت. در جریان دیدار ایران و استرالیا در لیگ ملت های والیبال۲۰۱۸ وی با کسب ۱۷امیاز و کسب تنها ۱ امتیاز کمتر از ویلیامز از استرالیا ، دومین بازیکن امتیازآور زمین و برترین بازیکن این دیدار شد.در ادامه تین مسابقات و در دیدار ایران و لهستان در شیکاگو آمریکا که با برتری ۳ بر ۰ ایران همراه بود ، شفیعی در کنار میلاد عبادی پور با کسب ۱۴ امتیاز امتیازآورترین بازیکنان میدان بودند .

افتخارات ورزشی

باشگاهی
نایب قهرمانی در سوپر لیگ والیبال ایران (۱۳۹۳) – با کاله
قهرمانی در سوپر لیگ والیبال ایران (۱۳۹۵) – با بانک سرمایه
قهرمانی در سوپر لیگ والیبال ایران (۱۳۹۶) – با بانک سرمایه
قهرمانی در لیگ جوانان ایران (۱۳۹۲) – با کاله جوان
قهرمانی در قهرمانی باشگاه‌های آسیا (۲۰۱۶) ایپیداو – با بانک سرمایه
قهرمانی در قهرمانی باشگاه‌های آسیا (۲۰۱۷) نام دین – با بانک سرمایه
هشتمی جام قهرمانی باشگاه‌های جهان (۲۰۱۳) برزیل – با کاله

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود اسماعیل‌ پور

ملی
قهرمانی جام کنفدراسیون والیبال آسیا (۲۰۱۶) – ناخون پاتوم
قهرمانی بازی های آسیایی (۲۰۱۸) – جاکارتا
نایب قهرمانی قهرمانی آسیا (۲۰۱۵) – تهران

انفرادی
کسب عنوان پدیده سوپر لیگ در سال ۱۳۹۳ با پیراهن نوین کشاورز
کسب عنوان دومین بازیکن محبوب سال در سال ۱۳۹۶ با پیراهن بانک سرمایه

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی شفیعی
3.4/5 - (50 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه