بیوگرافی سیامک نعمتی

6 سال پیش
بیوگرافی سیامک نعمتی
4.7/5 - (37 امتیاز)

بیوگرافی سیامک نعمتی و داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی وی
سیامک نعمتی (زاده ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که اکنون در پست وینگر و هافبک برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

زندگینامه سیامک نعمتی

بیوگرافی سیامک نعمتی

شروع فعالیت ورزشی

فوتبالم را از نونهالان و نوجوانان سایپا سال ۸۴ شروع کردم.
۳ سال جوانان استیل آذین بودم وقتی که علی آقا کریمی بزرگسالان بود در آن تیم ارسلان مطهری و مرتضی آقاخان هم همبازی من بودند ۲ سال برای خدمت سربازی به مقاومت تهران رفتم و از آنجا به بزرگسالان پیکان سال ۹۲ پیوستم.

حاشیه ها

قرارداد با پرسپولیس
وقتی بازیها نیم فصل ۹۶ تمام شد و از باشگاه پرسپولیس تماس گرفتند، گفتم باید اول با آقای برانکو صحبت کنم،د ر جلسه ایشون روی باز به من نشان دادند البته این جلسه کاملا خصوصی بود و نمیدانم چجوری رسانه ای شد.
مبلغ قرار دادم خیلی خیلی پایین تر بود، حتی کمتر از نصف [شنیده ها حاکی از قرارداد ۶۰۰ میلیونی سیامک نعمتی با تیم پرسپولیس می باشد.

رئال و بارسا
بازی در رئال مادرید سقف آرزوهایم است اما جالبه خودم طرفدار این تیمم ولی همه لباسهام برای بارسلوناست و هنوز اون لباسی که دوست دارم رو پیدا نکردم.

پست بازی و موردعلاقه
من هم هافبک چپ و راست بازی کردم و هم هافبک وسط و دفاعی. حتی یک سال دسته ۱ که بودیم دفاع راست بودم ولی خودم در پست هافبک چپ راحت ترم.

با خانواده قبل از قرارداد
قبل از اینکه قراردادم با پرسپولیس را ثبت کنم به پدر و مادر و برادرم زنگ زدم ازشون اجازه گرفتم چون خیلی در این مدت هیجان داشتند که منو در لباس پرسپولیس ببینند و حسی که از هواداران و محبت هاشون بهم میرسید دلگرمی و هیجان خاصی بهم داده بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی توبین هیت

طرفدار پرسپولیس از بچگی
مثل خیلی ها که در بچگی طرفدار یک تیم می شوند من هم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و خیلی از بازی های این تیم را تماشا می کردم و حتی برای تماشای بازی هایش به استادیوم می رفت.
از اینکه توانستم به تیم محبوبم بیایم و در این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم.

تصادف
دوم بهمن ۹۶ سیامک نعمتی با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در آن حضور یافت. نعمتی با اعلام اینکه در مسیر تصادف کرده و این مساله باعث تاخیر او شده است از برانکو اجازه تمرین یافت که با جریمه دیرکرد و دویدن دور زمین مواجه شد.
خوشبختانه در این تصادف مشکلی برای این بازیکن بوجود نیامده است.

ازدواج
سیامک نعمتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

افتخارات ورزشی سیامک نعمتی

باشگاهی
پیکان تهران
قهرمانی در لیگ آزادگان ۹۵–۱۳۹۴ (صعود به لیگ برتر)

پرسپولیس
قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷-۱۳۹۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سیامک نعمتی
4.7/5 - (37 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه