بیوگرافی شیلا نهرور

6 سال پیش
عکس اینستاگرام شیلا نهرور
4.3/5 - (3 امتیاز)

بیوگرافی شیلا نهرور همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

شیلا نهرور، خواننده موسیقی فولکلور ایرانی متولد بندر انزلی در استان گیلان است.

زندگینامه شیلا نهرور

بیوگرافی شیلا نهرور

وی از دانشگاه پهلوی شیراز در رشته زبان و آواشناسی فارغ‌التحصیل شده است. در ایران، تئوری موسیقی و پیانو را نزد استاد اوهانجانیان فرا گرفت.

آغاز کار هنری

از ابتدای نوجوانی علاقه وافری به موسیقی، زبانهای مختلف و گویش‌های محلی داشت. اصول و مبانی موسیقی را نزد استاد اهانجانیان فرا گرفت و در مراسم مختلفی که توسط گروه هنری خانم اهانجانیان برگزار می‌شد او به عنوان مجری و خواننده همراه پیانو ایفأی نقش می‌کرد.

حاشیه ها

کودکی شیلا نهرور
شیلا نهرور در بندر انزلی گیلان به دنیا آمد. پس از اتمام دوران دبیرستان راهی‌ دانشگاه پهلوی شیراز شد و تحصیلات خود را در رشته زبان و ادبیات انگلیسی‌ ادامه داد.

حرفه اصلی‌ شیلا نهرور
حرفه اصلی‌ او تخصص در زبأن انگلیسی‌ و ارزشیابی سطح زبان تازه واردین به کانادا است. وی در تورونتو، تکنیک آواز را نزد آناهیتا کوتسوزیان فرا گرفت.

همکاری های شیلا نهرور
همکاری او با امیر رهبر، پیانیست و موزیسین ارزنده ورق جدیدی را در زندگی هنری او گشود. امیر و شیلا در مراسم فرهنگی‌ و هنری ایرانی‌ و غیر ایرانی‌ برنامه‌های مشترکی را اجرا کردند. اجرای زنده در سمینار های پزشکی‌‌، مراسم بزرگداشت استاد عاشور پور، مراسم نوروز و همچنین قدر دانی و بزرگداشت از خواننده قدیمی سلی واثقی از کارهأی برجسته این دو هنرمند بود.

مهاجرت شیلا نهرور
در سال ۱۹۹۵ میلادی با خانواده به تورنتو کانادا مهاجرت کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی کلی کلارکسون

تحصیلات شیلا نهرور
او در رشته زبان‌شناسی / آواشناسی و تدریس زبان انگلیسی در دانشگاه یورک و جرج براون کالج ادامه تحصیل داد وی همچنین در تورونتو سولفژ را نزد آناهیتا کاتوزیان ادامه داد.

فعالیت های هنری شیلا نهرور

برخی فعالیت‌ها:
اجرای زنده وی در مراسم بزرگداشت شب سلی و عاشور پور، مراسم روز زن، مراسم سیتیزن شیپ، کمک به کودکان بی سرپرست، سمینار پزشکی، همکاری با سازمان زنان انتاریو، پرشین پاراد و شب شمال از جمله فعالیت‌های وی محسوب می‌شود.
حاصل کار مشترک امیر و شهلا آلبوم زیبا و بیاد ماندنی ” جاودانه‌های گیلان”* است با تنظیم امیر رهبربر آثار زنده یاد عاشور پور و ترانه‌های فولکلور دیگر و بازخوانی شیلا که هدیه‌ای‌ست به مادر مهربانش.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی شیلا نهرور
4.3/5 - (3 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • ح یعقوبی
    4 سال پیش

    آرزوی موفقیت برای این بانوی هنرمند و فرهیخته ایرانی دارم.

  • پوریا شهاب
    2 سال پیش

    خانم نهرور چند سال سن دارند؟ آیا متأهل هستند یا هنوز ازدواج نکرده اند؟