بیوگرافی سجاد انوشیروانی

6 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی سجاد انوشیروانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 سجاد انوشیروانی (متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۳ در اردبیل) وزنه‌بردار ایرانی دستهٔ فوق سنگین است.

زندگینامه سجاد انوشیروانی

 

بیوگرافی سجاد انوشیروانی

فعالیت ورزشی

مسابقات قهرمانی ۲۰۱۲ کره جنوبی
در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۲ در کره جنوبی با مهار وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی در یک‌ضرب و ۲۳۸ کیلوگرمی در دوضرب توانست به مقام دوم و مدال نقره دست یابد.

المپیک تابستانی لندن ۲۰۱۲
او پس از کسب سهمیه المپیک لندن در روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰۵+ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در حرکت یک‌ضرب در حرکت اول ۱۹۸ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوم موفق نشد وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی را بلند کند و در حرکت سوم با ۲۰۴ کیلوگرم کار خود را به پایان رساند در یک‌ضرب سوم شد. در دوضرب در حرکت اول ۲۳۷ کیلوگرم و در حرکت دوم ۲۴۵ کیلوگرم را بالای سر برد و در حرکت سوم نا موفق بود و با مجموع ۴۴۹ کیلوگرم پس از بهداد سلیمی دوم شد و مدال نقره دریافت کرد.

حاشیه ها

ایستادگی در برابر ورزشکارسالاری
او در دوره ریاست علی مرادی رئیس وقت فدراسیون وزنه‌برداری ایران به دلیل عدم تمکین کیانوش رستمی مبنی بر عدم حضور در اردوی تیم ملی و اصرار او بر تمرین انفرادی، از سرمربیگیری تیم ملی وزنه‌برداری استعفا داد. او گفت «خوشحالم که توانستم دینم را به وزنه‌برداری ادا کنم و خوشحالم از اینکه از روز اول مقابل ورزشکارسالاری ایستادم و کوتاه نیامدم.

زندگی شخصی

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حمید کللی‌فرد

وی چندین بار تصمیم به کنار گذاشتن وزنه‌برداری گرفت. انوشیروانی چند وقتی شاگرد لوله‌کش بوده‌است. وی با علی دایی رابطه فامیلی دارد. مادر همسر وی دخترخاله علی دایی است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سجاد انوشیروانی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه