بیوگرافی فرشاد احمدزاده

6 سال پیش
بیوگرافی فرشاد احمدزاده به همراه حاشیه ها و تصاویر اینستاگرام
3.5/5 - (36 امتیاز)

بیوگرافی فرشاد احمدزاده همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

فرشاد احمدزاده مدافع و هافبک جوان پرسپولیسی است که در روز ۱ مهر ۱۳۷۱ در ارومیه متولد شده است و در حال حاضر در باشگاه پرسپولیس با شماره ۱۰ برای این تیم به صورت ثابت در ترکیب اصلی بازی می کند.

بیوگرافی فرشاد احمدزاده

آغاز فعالیت ورزشی

پارسه تهران
او در لیگ آزادگان ۹۰–۹۱ برای پارسه تهران در مجموع ۱۸ بازی ۸ پاس گل داد و ۲ گل به ثمر رساند.

پرسپولیس
بعنوان بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال و نظر سرمربی وقت این تیم یحیی گل محمدی، جذب پرسپولیس تهران گردید.وی در دیدار پرسپولیس مقابل ملوان بندرانزلی در قالب رقابتهای جام حذفی از دقیقه ۹۲ بجای محمد نوری به زمین رفت.

تراکتور سازی تبریز

وی در تابستان ۱۳۹۲ با جلب نظر مجید جلالی سرمربی تیم بعنوان بازیکن سرباز به تراکتور سازی تبریز پیوست.برای اولین بار بطور رسمی در سومین هفته رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران (فصل ۹۲–۹۳)، در ترکیب اصلی تیم تراکتورسازی مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت. در دقیقه ۶۷ از زمین خارج گردید و بجای وی بازیکن صربستانی مارکو باسارا وارد زمین شد. نتیجه نهایی این دیدار ۴ بر ۲ به نفع تراکتور سازی به اتمام رسید.احمدزاده اولین گل خود را در لیگ برتر در ترکیب تیم تراکتور در هفته هشتم رقابتهای لیگ سیزدهم در مقابل صبا قم به ثمر رساند. این گل از روی پاس علی کریمی بازیکن مجرب تراکتور سازی در دقیقه ۱۲ بازی از داخل محوطه جریمه به ثمر رسید. این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع تراکتورسازان پایان یافت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی برند لنو

بازگشت به پرسپولیس

احمدزاده پس از گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتور سازی تبریز مجدداً در سال ۱۳۹۴ به تیم پرسپولیس تهران بازگشت.

حاشیه ها

علاقه برانکو به فرشاد احمدزاده
هم تیمی های فرشاد احمد زاده می گویند که مربی پرسپولیس برانکوایوانکویچ علاقه زیادی به فرشاد احمد زاده دارد و حتی مهدی طارمی هم با بیانی شوخ طبعانه گفت که ساعت های تمرین را با فرشاد هماهنگ می کند و اگر فرشاد نباشد تمرین را برگزار نمی کند !

درد سر شوخی در برنامه ۹۰
فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و کمال کامیابی نیا طراحان اصلی شوخی های پرسپولیس هستند.دلخوری سیدجلال حسینی از شوخی های از حد و مرز گذشته ۵ بازیکن پرسپولیس که بی منظور و فقط برای تفریح مقابل دوربین عادل فردوسی پور به این و آن متلک انداختند، بهانه ای شد برای برانکو ایوانکوویچ که این سه بازیکن را فرا بخواند و با آنها حرف بزند.

برانکو خیلی دوستانه در فرودگاه و قبل از پرواز سرخپوشان به سمت عمان برای بازی با الهلال در مسقط، این سه بازیکن را فرا خوانده و به آنها گفته من اصلا با این موضوع که شما شوخی می کنید و در وقت های استراحت تان در حال طراحی شوخی برای ایجاد فضای شاد در تیم هستید مخالف نیستم ولی لطفا تمامش کنید. مراقب شوخی های خودتان باشید که دلخوری ایجاد نکند.گویا این سه هم به برانکو قول داده اند در شوخی های شان حد و مرز را رعایت کنند.سرخپوشان از مسلمان به عنوان مهندس شوخی های تیم، از فرشاد به عنوان نمک تیم و از کمال هم به عنوان مکمل این دو نفر نام می برند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی

احساس احمدزاده بعد از قهرمانی پرسپولیس
فرشاد احمدزاده پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:خوشحالم که جشن قهرمانی را در ورزشگاه آزادی گرفتیم و این جشن باشکوه را با هوادارانمان تقسیم کردیم. آنها حمایت خوبی از ما داشتند و هرگز تحت هیچ شرایطی ما را تنها نگذاشتند و ما هم تلاش کردیم با قهرمانی، مزد زحمات آنها را بدهیم.

خوشحالی احمدزاده از آقای گلی مهدی طارمی
فرشاد احمدزاده که طی دو سال گذشته چهره تقریبا ثابت ترکیب بوده و بارها با پاس های خود طارمی را در موقعیت گلزنی قرار داده، پس از گل طارمی به ذوب شدید به وجد آمده و از کسب عنوان آقای گلی طارمی حتی بیشتر از خود او خوشحال به نظر می رسد.

ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده
عکسی از جشن قهرمانی پرسپولیس که در آن فرشاد احمد زاده گوشی به دست، جام قهرمانی را روی سرش برده برای او حسابی دردسر ساز شد. در این عکس با زوم بیشتر (عکس دایره ای شکل وسط تصویر) مشاهده می‌شود که عکسی از «ترلان پروانه» بازیگر سینما و تلوزیون بر روی صفحه گوشی این بازیکن معروف وجود دارد.‎

فعالیت های ورزشی و تیم های فرشاد احمدزاده

باشگاه های جوانان
۲۰۰۴ – ۲۰۰۸ مقاومت ارومیه
۲۰۰۸ – ۲۰۱۰ صنام تهران
۲۰۱۱ – ۲۰۱۲ داماش گیلان

باشگاه های حرفه ای

۲۰۱۱- ۲۰۱۲ پارسه ۱۸ (۲)
۲۰۱۲ پرسپولیس تهران ۵۴ (۵)
۲۰۱۳ – ۲۰۱۵ تراکتورسازی تبریز(سربازی ) ۳۶ (۴)
۲۰۱۶ – ۲۰۱۷ پرسپولیس تهران

تیم ملی
۲۰۱۲ – ۲۰۱۴ زیر ۲۲ سال ایران ۳ (۱)

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی فرشاد احمدزاده
3.5/5 - (36 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه