بیوگرافی شایان مصلح

6 سال پیش
بیوگرافی شایان مصلح
Rate this post

بیوگرافی شایان مصلح و داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی وی
شایان «علی» مصلح تکلیمی (زادهٔ ۴ تیر ۱۳۷۲ در رودبار) بازیکن فوتبال چپ پا است که در پست مدافع چپ و مدافع میانی برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی می‌کند، وی در سال ۱۳۹۶ به همراه تیم سپیدرود رشت در مسابقات لیگ آزادگان به مقام نایب قهرمانی رسید و به لیگ برتر صعود کرد.

زندگینامه شایان مصلح

بیوگرافی شایان مصلح

شروع فعالیت ورزشی

وی ورزش حرفه‌ای خود را با فوتسال آغاز کرد و اولین تجربه فوتبالی خود را در تیم زیر ۱۴ سال پگاه گیلان در رشت به‌دست‌آورد، پس از آن با شرکت در تست آکادمی فوتبال استقلال تهران در ۱۷ سالگی با تیم جوانان استقلال قرارداد ۳ ساله بست.

حاشیه ها

از جوراب تا پرتقال بازی
همانند اکثر کودکان، از بچگی به فوتبال علاقه داشتم.

از شکستن شیشه های خانه تا فوتبال دسته جمعی با دوستانم در منزلمان و زمانی هم که توپ نداشتیم با جوراب هایمان توپ درست می کردیم و به فوتبال می پرداختیم.
اگر آن هم گم می شد، با پرتغال بازیمان را ادامه می دادیم.

از فوتسال تا فوتبال
هشت ساله بودم که تصمیم گرفتم به طور جدی فوتبال را ادامه دهم.

در آن زمان، زمین فوتبالی در شهرستان رودبار وجود نداشت به همین خاطر اکثر استعدادهای شهرستان رودبار به فوتسال روی می آوردند و من هم فوتسال را انتخاب کردم. در سن ۹ سالگی وارد تیم شهدای شهرستان رودبار شدم و تا ۱۵ سالگی به همین منوال فعالیت ورزشی ام را ادامه دادم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود شجاعی

دوم راهنمایی بودم که بطور حرفه ای ورزش فوتبال را آغاز کردم. بطوری که در ابتدا روزنامه ها را خریداری می کردم تا آگهی که تیم ها برای تست منتشر می کردند را بخوانم. بالاخره در محیطی بودم که فقط کار خودمان را می کردیم و از محیط بیرون آگاهی نداشتیم.

شعر و شاعری

جوانی که هم در شعر خوش درخشیده هم بی حاشیه ست هم ورزشکار و هردوی این ها را حرفه ای دنبال می کند، ازین دست انسان های اندک ادبیات امروز ما نیاز دارد، اینکه اگر خوب شعر می گوییم خود را گم نکنیم و فکر نکنیم خودمان قطب ادبیاتیم، اینکه می شود هم شعر گفت هم ورزشکار بود و می شود ادا در نیاورد، امروز را به او و همه ی اهل قلم تبریک می گویم .

علاقه به حضرت رقیه
مصلح اخلاق مداری و عشق به ائمه را سرلوحه کار خود قرار داده است.

علاقه ویژه ای به حضرت رقیه دارد و حتی در ایام سوگواری امام حسین نیز برای آن حضرت مداحی کرده و نشان داد علاوه بر ورزش، در بٌعد مذهبی نیز یک پدیده در فوتبال ایران است.

افتخارات ورزشی شایان مصلح

باشگاهی

سپیدرود رشت
نایب قهرمانی در لیگ آزادگان ۹۶–۱۳۹۵ (صعود به لیگ برتر)

پرسپولیس
قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷-۱۳۹۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی شایان مصلح
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه