بیوگرافی علی سامره

6 سال پیش
بیوگرافی علی سامره
4.7/5 - (36 امتیاز)

بیوگرافی علی سامره به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی سامره (زاده ۱۳۵۶ در شهر رفسنجان) بازیکن فوتبال سابق اهل ایران است. وی از بازیکنان اسبق استقلال تهران به‌شمار می‌رود، که با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و عنوان سومی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا ۰۲–۲۰۰۱ رسیده‌است.

 زندگینامه علی سامره

بیوگرافی علی سامره

 

فعالیت ورزشی

علاوه بر این در لیگ ایران سابقه بازی در باشگاه‌های فجرسپاسی،

مس کرمان، مس سرچشمه، مس رفسنجان و در لیگ امارات سابقهٔ

بازی در الشعب امارات و عجمان امارات در کارنامه ورزشی خود دارد.

سامره به دلیل سریع‌ترین گل‌زنی در ثانیه چهل و دوم بازی پنجاه و سوم

شهرآورد استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز در این زمینه

رکوردار و ملقب به «علی ۳۰ ثانیه» و محبوب طرفداران استقلال می‌باشد.

وی در دوران مربیگری در تیم امیدهای استقلال تهران نام چند بازیکن را ذکر کرده بود و برایشان آینده‌ای درخشان متصور می‌شد اولین بازیکن صابرآدینا فوروارد و هافبک گلزن و خوش تکنیک گلستانی بود که با بدشانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت و از فوتبال دور شد دومین بازیکن مدنظراو هافبک چپ پا امید نور افکن که درحال حاضر در تیم بزرگسالان استقلال تهران توپ می‌زند و همچنین محسن کریمی که امروزها ستاره باشگاه استقلال بشمار می‌آید او هم اکنون سرمربی تیم مس رفسنجان است.

انتقال به سری آ
علی سامره پس از درخشش در استقلال تهران در سال ۲۰۰۱–۲۰۰۲ به‌طور قرضی یک نیم فصل را به پروجا در سری آ ایتالیا به میدان رفت، و اولین بازیکن فوتبال ایرانی است که در لیگ کالچو بازی کرده‌است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی علیپور

خداحافظی
علی سامره، مهاجم سابق استقلال، مس کرمان و پروجای ایتالیا در سن ۳۶ سالگی و در تاریخ ۱۹بهمن۱۳۹۲از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او فوتبالش را در مس رفسنجان در سن ۱۶ سالگی آغاز کرد و بعد از ۲۰ سال با پیراهن همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.وی هم اکنون سرمربی تیم مس رفسنجان است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی سامره
4.7/5 - (36 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه