بیوگرافی نوید اربابیان

5 سال پیش
عکس اینستاگرام نوید اربابیان
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی نوید اربابیان همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

نوید اربابیان (زاده ۱۳۶۴ مشهد) آهنگساز، نوازنده و خواننده سبک راک ایرانی است.

زندگینامه نوید اربابیان

بیوگرافی نوید اربابیان

اربابیان به طور خاص در ژانر راک فعالیت می‌کند و همکاری‌های گسترده‌ای با موزیسین‌های راک و تلفیقی ایرانی داشته است. او به طور خاص نوازنده گیتار بیس است اما در بسیاری از مواقع نوازندگی گیتار کلاسیک و گیتار الکتریک را نیز بر عهده داشته است.

آغاز کار هنری

وی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده و تاکنون ادامه دارد.

حاشیه ها

آلبوم‌های نوید اربابیان
اربابیان در سال ۱۳۹۵ اولین آلبوم رسمی خود را به نام خط خنده‌ش منتشر کرد که حاوی هشت آهنگ بوده است و موزیسین‌های مطرح راک ایران در آن همکاری داشته‌اند. این آلبوم توسط موسسه فرهنگی و هنری سی لحن باربد منتشر شده و اندیشه هژبر، مجید نظام ضیا و حسام جبرئیلی از جمله نوازندگانی هستند که در ساخت آن همکاری کرده‌اند.

سبک آلبوم نوید اربابیان
اربابیان درباره سبک این آلبوم می‌گوید: من از عنوان «فولک‌راک» برای این آلبوم استفاده می‌کنم و البته دو گونه تعریف از فولک‌راک وجود دارد. یکی تلفیق مستقیم موسیقی نواحی با موسیقی راک است و دیگری سبک و سیاق گروه‌هایی همچون جترو تال، نیل یانگ و… است که فقط ردپایی از موسیقی نواحی در آن شنیده می‌شود. ما سعی کردیم در این آلبوم بخشی از موسیقی فولکلوریک خودمان را حفظ کنیم و قطعات مثل خودمان صدا بدهد و از سازهایی همچون عود، سه‌تار، فلوت چوبی هم استفاده کردیم.

همکاری های نوید اربابیان
نوید اربابیان علاوه بر فعالیت‌های انفرادی در ساخت تعدادی از آلبوم‌های مطرح ایرانی با آهنگسازان دیگر همکاری داشته است. در سال ۱۳۸۶ اربابیان نوازنده گیتار بیس آلبوم ترنج اثر محسن نامجو بوده است. اربابیان همچنین به طور گسترده با عبدی بهروانفر همکاری داشته و در کنار بهروانفر از اعضای اصلی و پایه‌گذار گروه ماد بوده است. علاوه بر مشارکت در آهنگسازی، نوازندگی و تنظیم تعداد زیادی از آلبوم‌های و آهنگ‌های راک ایرانی، اربابیان خواننده و رهبر گروه راک زیرزمینی ایرانی کیلومتر ۲۳ نیز بوده که چند آلبوم زیرزمینی از آنها منتشر شده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آلبرتو ایگلسیاس

فعالیت های هنری نوید اربابیان

آلبوم‌ها:

خط خنده‌ش:
۱ – خیزش
۲ – حس مبهم
۳ – تاک خیس پاکه
۴ – تلخ و واقعی
۵ – خط خنده‌ش
۶ – دیوونه
۷ – ۱۳/۸
۸ -میرم از شب

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی نوید اربابیان
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه