بیوگرافی بیژن کوشکی

5 سال پیش
بیوگرافی بیژن کوشکی
Rate this post

بیوگرافی بیژن کوشکی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بیژن کوشکی (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۵۸ در خرم آباد) بازیکن فوتبال ایرانی است که برای باشگاه فوتبال استقلال تهران در پست مدافع بازی می‌کرد.

زندگینامه بیژن کوشکی

بیوگرافی بیژن کوشکی

فعالیت ورزشی

او سابقه حضور در تیم‌های ابومسلم، پاس، استقلال تهران و مس کرمان را دارد.

استقلال
کوشکی در سال ۱۳۸۶ از باشگاه پاس همدان جدا شد و به استقلال تهران پیوسته بود.

وی ۴ سال در تیم استقلال حضور داشت در اواخر حضور او در این تیم به دلیل حواشی‌های ایجاد شده استقلال را ترک کرد و به تیم مس کرمان پیوست.

حاشیه ها

درگیری با خبرنگاران

از تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال، امیر قلعه‌نویی به شدت با مدافع تیمش درگیری لفظی پیدا کرد. تیم‌های استقلال و پرسپولیس به تساوی یک بر یک رسیدند. در پایان مسابقه، امیر قلعه‌نویی که تیمش در دقیقه ۸۷ گل تساوی را خورده بود، به سوی بیژن کوشکی رفت و با الفاظ شدیدی از عملکرد وی انتقاد کرد. سرمربی استقلال معتقد بود روی گل پرسپولیس که علی کریمی به ثمر رساند، کوشکی مقصر اصلی بود و نباید بازیکنان حریف را تنها می‌گذاشت.

در پایان مسابقه پرسپولیس و استقلال در حالی که خبرنگاران رسانه‌ها برای پوشش خبری می‌خواستند وارد تونل شوند، مأموران نیروی انتظامی با آن‌ها مخالفت کردند. همین موضوع باعث ایجاد درگیری لفظی بین آن‌ها و تعدادی از مأموران شد. سرانجام با صحبت‌های خبرنگاران، آن‌ها موفق شدند برای تهیه گزارش و مصاحبه وارد شوند. مهدی امیرآبادی در پایان مسابقه استقلال و پرسپولیس هنگام ترک چمن ورزشگاه آزادی، با یکی از خبرنگاران درگیری فیزیکی پیدا کرد که فرهاد مجیدی نیز به شدت از عملکرد این رسانه انتقاد کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهرداد عبدی

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن کوشکی که پس از پایان دیدار امروز دو تیم پرسپولیس و استقلال با انتقاد شدیدی از سوی امیر قلعه‌نویی مواجه شده بود، پس از خروج از رختکن تیمش به درگیری با یکی از خبرنگاران پرداخت.

وی که از چگونگی برخورد سرمربی تیمش و انتقادات شدید وی عصبانی بود، به هنگام خروج از رختکن با سؤال نماینده یکی از رسانه‌ها مبنی بر «علت انتقاد امیر قلعه‌نویی» مواجه شد اما وی به جای پاسخ دادن به این سؤال به درگیری فیزیکی با خبرنگار پرداخت. البته دخالت به موقع محمود فکری و مهدی امیرآبادی مانع از پیشروی این درگیری شد.

افتخارات ورزشی

نایب قهرمانی در لیگ برتر به همراه پاس تهران
قهرمانی در جام حذفی ۸۷–۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸–۱۳۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
نایب قهرمانی در لیگ برتر به همراه استقلال تهران

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بیژن کوشکی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه