بیوگرافی آنتی کاریزما

5 سال پیش
عکس اینستاگرام آنتی کاریزما
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی آنتی کاریزما همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

آنتی کاریزما نام یک گروه راک ایرانی ست که شاهین نجفی خواننده رپ فارسی در ۱۷ژانویه سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی آن را به عموم معرفی و آغاز به کار کرده است.

زندگینامه آنتی کاریزما

بیوگرافی آنتی کاریزما

سبک‌ این گروه راک ایرانی و بلوز می باشد.

آغاز کار هنری

این گروه در ۱۷ژانویه سال ۲۰۱۰ به صورت رسمی به عموم معرفی و آغاز به کار کرده است.

حاشیه ها

شاهین نجفی و آنتی کاریزما
شاهین نجفی در فیلمی کوتاه (ساخته شهریار احدی) از صحنه‌های تمرین این گروه می‌گوید: من فکر می‌کنم آن چیزی که تاریخ را به انحراف کشانده و موجب کشتار انسان‌ها با ابزارهایی جون مذهب و ایدئولوژی‌های آسمانی و زمینی شده است کاریزماتیسم بوده است و آن تسلط یک شخص یا ایده بر جمعی مشخص می‌باشد.

استغفار و اعلام موجودیت آنتی کاریزما
شاهین نجفی در متنی با عنوان «استغفار و اعلام موجودیت آنتی کاریزما» می‌نویسد: موسیقی را بر مبنای اسلوب سنتی بلوز و راک، و نیم نگاهی به دستگاه‌های موسیقی ایرانی ساخته‌ایم و ملودی آوازها، نشانه‌هایی از شیوه‌های گرانج و پانک را در خود دارد. ”آنتی کاریزما” نوایی ست اعتراضی دقیقاً بر ضد هر آنچه که کاریزما دارد. ظاهراً این کلمه تناقضی را در خود نهان کرده است، زیرا هرآنچه که علیه کاریزماتیسم می‌شورد، می‌تواند خود کاریزمایی جدید ایجاد کند.

فستیوال رپ فارسی آنتی کاریزما
شاهین نجفی به همراه آنتی کاریزما برای اولین بار در بزرگترین فستیوال رپ فارسی در سه شهر استکهلم، گوتنبرگ و مالمو در کشور سوئد در تاریخ ۴، ۵ و ۶ فوریه ۲۰۱۰ شرکت کرد و مورد استقبال قرار گرفت. ترانه‌های نجفی در این فستیوال به سبک‌های راک و رپ اجرا شد. وی در این فستیوال علاوه بر سایر ترانه‌ها، بازخوانی آهنگ «مشتی ماشاالله» (از ترانه‌های فریدون فروغی) را اجرا نمود و ترانه «قاضی» را به مجید توکلی، دانشجوی دربند اهدا نمود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی چنگیز مهدی‌پور

اعضای گروه آنتی کاریزما
شاهین نجفی: خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و گیتاریست
بابک خزایی: تنظیم کننده، نوازنده گیتار، پیانو، تار و درامز
آرمین مستعد: نوازنده گیتار باس (نوازنده سابق گروه آرین و تپش ۲۰۱۲)
پژمان افشاری: نوازنده درامز

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی آنتی کاریزما
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه