بیوگرافی نادر دست‌نشان

5 سال پیش
بیوگرافی نادر دست‌نشان
4.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی نادر دست‌نشان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نادر دست‌نشان (۷ آذر ۱۳۳۸ در قائمشهر) بازیکن سابق نساجی و مربی فوتبال اهل ایران است. وی همچنین زننده بیشترین گل های متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران است و به عنوان سرمربی موفق شد به همراه چهار تیم به لیگ برتر صعود کند.

زندگینامه نادر دست‌نشان

 

بیوگرافی نادر دست‌نشان

فعالیت ورزشی

دوران باشگاهی
دست‌نشان تمام دوران بازیگری خود را در تیم نساجی مازندران گذراند و توانست در ۸ بازی متوالی در یک فصل ۹ گل به ثمر برساند.

دوران مربی‌گری
دست‌نشان هر ۳ دوره مربیگری A و C ,B آسیا را زیر نظر استادان فیفا (ریچارد بیت انگلیسی، سوبرامانیان مالزیایی و برنارد شون آلمانی) پشت سر گذاشت است. پیش از اتمام این دوره‌ها در سال ۱۳۷۸، دست‌نشان دستیار کارلو سولدوی ایتالیایی در تیم ملی نوجوانان بود؛ و توانست با این تیم به مقام چهارمی آسیا دست یابد.

دست‌نشان در تیم‌های بسیاری مربی گری کرده‌است و از او به عنوان یک مربی موفق در بالا آوردن تیمها به سطح نخست فوتبال ایران نام می‌برند؛ اما وی در هیچ تیمی به غیر از نساجی بیش از یک سال کار نکرده است. او در اولین دوره حضورش در نساجی از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۱ سرمربی این تیم بود. آخرین تیمی که توسط این مربی به لیگ حرفه‌ای ایران صعود کرد صنعت نفت آبادان می‌باشد. نادر دستنشان در سال ۱۳۸۷ با تیم پگاه گیلان نیز نایب قهرمان جام حذفی ایران شد. دست‌نشان در سال ۱۳۸۸ مربی تیم نساجی مازندران شد که بعد از ناکامی از این تیم کناره‌گیری کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد پورغلامی

دست نشان سپس تصمیم گرفت با تیم ابومسلم همکاری کند ولی مشکلات زیاد این تیم او را بر آن داشت که در مشهد نماند و با این تیم قرارداد امضا نکند.

وی در تیر ماه ۱۳۹۰ به عنوان سرمربی تیم شهرداری اراک معرفی شد؛ ولی به علت کسب نتایج ضعیف با این تیم در لیگ آزادگان در اسفند ماه ۹۰ از سمت سرمربیگری تیم شهرداری اراک اخراج گردید

زندگی شخصی

نادر دست‌نشان زادهٔ سید محله قائمشهر است. پدرش از مهاجرین آذربایجان (باکو) و مادرش ساروی بود. نادر فرزند کوچک خانواده است و دارای ۳ خواهر و ۵ برادر است. او فوتبال را نزد برادر بزرگتر خود رحیم دست نشان آغاز کرد. وی ابتدا در پست دروازه‌بان فعالیت می‌کرد ولی برای کمتر پاره شدن لباسهایش به توصیه پدرش که به فوتبال بازی کردنش حساس بود به پست هافبک آمد.

افتخارات ورزشی

دوران مربی گری

جام حذفی
۸۷–۱۳۸۶: نایب قهرمان با پگاه گیلان

صعود به لیگ برتر
۱۳۸۵–۱۳۸۴: مس کرمان
۱۳۸۸–۱۳۸۷: استیل‌آذین
۱۳۸۹–۱۳۸۸: نفت تهران
۱۳۹۵–۱۳۹۴: نفت آبادان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نادر دست‌نشان
4.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه