بیوگرافی محمد احمدزاده

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی محمد احمدزاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمد احمدزاده فوتبالیست و مربی فوتبال ایران از اهالی بندر انزلی است.وی در ابان ۹۷ با قبول سرمربیگری ملوان بندر انزلی مازیار زارع را دستیار خود انتخاب کرد.

زندگینامه محمد احمدزاده

بیوگرافی محمد احمدزاده

 

فعالیت ورزشی

محمد احمدزاده در سال ۱۳۳۹ به دنیا آمد وی در سال ۱۳۵۴ و در سن ۱۵ سالگی با تیم نوجوانان ملوان، فوتبال را آغاز کرد. احمدزاده در سال ۱۳۵۷ به عضویت تیم بزرگسالان ملوان درآمد و در لیگ هفتم برای این تیم بازی کرد. وی در شهریور ۱۳۵۷ و برای مسابقات قهرمانی آسیا و کان فرانسه به عضویت تیم ملی نوجوانان ایران درآمد و در سال ۱۳۵۹ به تیم ملی جوانان دعوت شد. احمدزاده در سال ۱۳۶۰ در تیم فوتبال تهران جوان بازی می‌کرد و در بین سال‌های ۶۱ تا ۶۴ رشته ورزشی خود را به بسکتبال و تنیس روی میز تغییر داد و در اواخر سال ۶۴ به فوتبال و ملوان انزلی بازگشت.

وی در سال ۱۳۶۵ به مربیگری بهمن صالح نیا با تیم ملوان قهرمان جام حذفی ایران شد و در همان سال قهرمان منطقه ۴ آسیا در سریلانکا با همین تیم شد.

ایشان هم اکنون زندگی به دور از فوتبال حرفه ای رو برگزیده است و تغییر شغل داده است و به رانندگی کامیون روی اورده است ایشان دلیل این تصمیم را شرایط سخت و جو بد کنونی فوتبال کشور میداند

افتخارات ورزشی

آقای گل مسابقات منطقه ۴ آسیا با تیم ملوان با زدن ۱۰ گل زده
زدن رکورد دست نیافتنی ۹ گل در یک مسابقه در مسابقات قهرمانی منطقه ۴ آسیا در سریلانکا
آقای گل مسابقات لیگ گیلان با تیم ملوان
نایب قهرمان جام حذفی کشور با تیم ملوان در سال ۱۳۶۶
نایب قهرمان جام حذفی ایران با تیم ملوان در سال ۱۳۶۷
آقای گل لیگ آزادگان با به ثمر رساندن ۱۶ گل
قهرمان جام حذفی ایران در سال ۱۳۶۹ با تیم ملوان
شروع مربیگری با تیم جوانان بانک تجارت در تهران در سال ۱۳۷۲
محمد احمدزاده در ۱۳۷۵ مربیگری را با تیم ملوان آغاز کرد و سابقه مربیگری در تیم‌های مس کرمان، برق شیراز، تیم ملی نوجوانان ایران، تیم ملی المپیک ایران، استقلال اهواز، فجر سپاسی، پیکان تهران، گهر دورود و شهرداری اردبیل را در کارنامه دارد. وی دارای مدرک مربیگری A آسیا است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدرضا آزادی
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمد احمدزاده
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه