بیوگرافی هری فورستر

5 سال پیش
بیوگرافی هری فورستر
Rate this post

بیوگرافی هری فورستر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هری فورستر (انگلیسی: Harry Forrester؛ زادهٔ ۲ ژانویهٔ ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال ماشین‌سازی تبریز بازی می‌کند.

زندگینامه هری فورستر

بیوگرافی هری فورستر

 

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به استون ویلا، دونکستر راورز، برنتفورد، کیلمارنوک، ویمبلدون، رنجرز و تراکتورسازی اشاره کرد.

او فوتبال را در باشگاه نورثهمپتون تاون آغاز شد و خیلی زود راهی والفورد شد، اما پس از ۷ سال و در حالی که ۱۶ سال داشت به استون ویلا رفت و ۲۰ سالگی به تیم اصلی استون ویلا رسید. او سپس به صورت قرضی راهی کیلمارنوک شد و فصل ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ را در برنتفورد گذراند. در این باشگاه ۵۵ بازی انجام داد و حاصل آن ۸ گل زده بود.

او در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ پیراهن دانکستر روورز را به تن داشت و در ۵۴ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۸ گل زده از خود بر جای گذاشت. گلاسکو رنجرز اسکاتلند مسیر بعدی این بازیکن بود که یک فصل برایش توپ زد و در ۳۲ مسابقه، ۷ گل را رقم زد. او فصل قبل پیراهن‌ای آف سی ویمبلدون را پوشید و در حالی که ۳۶ بازی برای تیمش انجام داده بود، ۳ گل زد.

در فصل جاری، این بازیکن برای تراکتورسازی بازی خواهد کرد. کارنامه بسیار خوبی دارد و با توجه به این شرایط می تواند برای سرخ های غرب، بازیکن مهمی تلقی شود. تراکتورسازان عاشق بازیکنان باتجربه و فنی هستند. بازیکنانی که بتوانند بار خط میانی را به دوش کشیده و در لحظات مهم بازی، گلزنی کنند. این بازیکن می تواند چنین خصوصیاتی داشته باشد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مایکل کریک
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هری فورستر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه