بیوگرافی لی اروین

5 سال پیش
بیوگرافی لی اروین
Rate this post

بیوگرافی لی اروین به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

لی هری اروین (انگلیسی: Lee Erwin؛ زادهٔ ۷ نوامبر ۱۹۹۴) بازیکن فوتبال اهل اسکاتلند است.

زندگینامه لی اروین

بیوگرافی لی اروین

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال لیدز یونایتد، باشگاه فوتبال مادرول، و باشگاه فوتبال بری و جدیداً به باشگاه فوتبال تراکتورسازی اشاره کرد. او همچنین در تیم ملی جوانان اسکاتلند در زیر ۱۷ سال، زیر ۱۸ سال و زیر ۱۹ سال بازی کرده‌است.

لی اروین بازیکن تیم کیلمارنوک اسکاتلند با عقد قراردادی ۴ ساله به تراکتورسازی تبریز پیوست و بدین ترتیب فهرست چهار نفره بازیکنان خارجی تراکتوری ها که سه اروپایی و یک آسیایی هستند تکمیل شد.

اروین ۲۴ ساله با ۱۸۸ سانتی متر قد در پست مهاجم بازی می کند اما آمار نشان می دهد گلزن چندان قابلی نبوده است .او در تیم اولش مادروال طی ۳۴ بازی ۵ گل زد و جالب اینکه دقیقا همین آمار را در تیم آخرش کیلمارنوک داشته است.بهترین عملکرد این بازیکن مربوط به دوران حضور قرضی اش در تیم آربروث اسکاتلند است که طی ۱۱ بازی ۸ گل زد.اروین فوتبالش را از آکادمی مادروال آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ با قراردادی سه ساله به تیم اصلی این باشگاه راه یافت.

این بازیکن سابقه بازی در تیم زیر ۱۹ و زیر ۱۷ سال اسکاتلند را در کارنامه دارد اما برای تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی نکرده است.او طی ۱۰ بازی برای تیم های رده سنی اسکاتلند فقط یک گل به ثمر رسانده است. بهترین تیم این جوان بلند قامت اسکاتیش،لیدز یونایتد در لیگ چمپیون شیپ انگلستان بوده است که یازده بازی برای این تیم انجام داد اما گلی نزد .در لیدزیونایتد اووه راسلر سرمربی آلمانی این تیم اعتقادی به او نداشت و مجبور شد به صورت قرضی به اف ث باری برود که در این تیم فقط سه بازی انجام داد اما در برگشت به لیدز و در شرایطی که استیو ایوانز سرمربی این تیم شده بود شرایط بهتری پیدا کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی بهمن کامل

این بازیکن بعد از لیدز و طی دو سال گذشته به صورت قرضی در تیم های اف ث باری و اولدهام انگلیس که در دسته دوم و دسته اول فوتبال انگلیس حضور داشتند بازی کرده است.تنها نکته مثبت این است که او در دو تیم آخرش اولدهام و کیلمارنوک تعداد بازی های مناسبی داشته و برای هر تیم ۳۴ بازی انجام داده است.

جالب اینکه پدر این بازیکن جوان هری اروین نیز بازیکن فوتبال بوده و طی سال های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ در تیم های اسکاتلندی ۳۵۱ بازی انجام داده است.او که در سال ۱۹۹۴ یعنی سالی که لی پسرش به دنیا آمد فوتبال را کنار گذاشت الان در سن ۵۶ سالگی نایب رئیس باشگاه بلشیک اتلتیک از دسته دوم اسکاتلند است. مهاجم جدید تیم تراکتورسازی به زودی در تمرینات تیم حاضر می شود.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی لی اروین
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه