بیوگرافی ایوان پریشیچ

5 سال پیش
بیوگرافی ایوان پریشیچ
1.3/5 - (63 امتیاز)

بیوگرافی ایوان پریشیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

 ایوان پریشیچ (کرواتی: Ivan Perišić; زادهٔ ۲ فوریهٔ ۱۹۸۹) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است. وی برای تیم ملی کرواسی ۷۳ بازی انجام داده و ۲۱ گل به ثمر رسانده‌است.

زندگینامه ایوان پریشیچ

بیوگرافی ایوان پریشیچ

 

فعالیت ورزشی

پست تخصصی این بازیکن نیز، بال چپ است.

پریشیچ در اوت ۲۰۱۵ با قراردادی قرضی و به شرط خرید در پایان فصل از تیم وولفسبورگ آلمان به تیم اینترمیلان ایتالیا پیوست.

این بازیکن کروات سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و گلزنی در آن را دارد. وی همچنین در یورو ۲۰۱۶ فرانسه حضور داشت و موفق شده‌است که در ۳ بازی گروهی ۲ گل بزند.

اشاره به قدرت کرواسی در فوتبال

ایوان پریشیچ گفت: “بازی برابر انگلیس بسیار دشوار بود و همه ما می دانستیم حضور در نیمه نهایی برای مردم کشور کوچکی مانند کرواسی چقدر مهم است.

اگرچه خیلی خوب شروع نکردیم اما در ادامه بازی و همانند دیدارهای قبلی مرحله حذفی شخصیت خود را نشان دادیم زیرا در بازی های گذشته نیز ابتدا از حریف عقب افتاده بودیم.

۲۰ سال پیش که تیم ملی کرواسی موفق شده بود به نیمه نهایی جام جهانی برسد من در شهر اومیس که زادگاه من بود زندگی می کردم و لباس تیم ملی را بر تن داشتم. در آن مقطع همیشه آرزو می کردم روزی در چنین مرحله ای برای تیم ملی کشورم بازی کنم و بتوانم گلی به ثمر برسانم که کرواسی را راهی فینال جام جهانی کند و حالا این اتفاق رخ داد.”

مطلب مرتبط:  بیوگرافی عادل مجللی

شایعه حضور در منچستر

ایوان پریشیچ هدف بلند مدت منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات ، در یک قدمی پیوستن به این تیم است البته در صورتی که روز سه شنبه اینتر میلان را در تور پیش فصل چین همراهی نکند .
ایوان پریشیچ روز گذشته کمپ تمرینی اینتر میلان را بدلیل مشکل آبسه دندان ترک کرد و بار دیگر شایعات پیوستنش به منچستر یونایتد را افزایش داد .

لوچیانو اسپالتی سرمربی جدید نرآتزوری مشکل دندان پریشیچ را تائید کرده است اما Sky Sports گزارش داده که انتقال این هافبک کروات به یونایتد در حال نهایی شدن است . ماسیمیلیانو نبولانی خبرنگار اسکای ایتالیا تائید کرده است که پریشیچ در تور پیش فصل اینتر شرکت خواهد کرد اما اگر این اتفاق نیافتد باید پریشیچ را بازیکن منچستر یونایتد قلمداد کرد.

منچستر یونایتد تنها تیمی است که در رصدد جذب پریشیچ است و آخرین پیشنهاد آنها به ارزش ۴۵ میلیون یورو توسط اینتر رد شده است .

افتخارات ورزشی

باشگاهی

دورتموند

Bundesliga: 2011–۱۲
DFB-Pokal: 2011–۱۲

ولفسبورگ

DFB-Pokal: 2014–۱۵
DFL-Supercup: 2015

ملی

کرواسی

FIFA World Cup runner-up: 2018

فردی

Belgian Pro League top goalscorer: 2010–۱۱
Belgian Professional Footballer of the Year: 2010–۱۱
Vatrena krila: 2014

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ایوان پریشیچ
1.3/5 - (63 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه