بیوگرافی نیکو فرریکس

5 سال پیش
بیوگرافی نیکو فرریکس
Rate this post

بیوگرافی نیکو فرریکس به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکو فرریکس (به انگلیسی: Nico Freriks) با نام کامل نیکو پتروس یوهانس فرریکس (متولد ۲۲ دسامبر ۱۹۸۱ در یدون، برابانت شمالی) والیبالیست اهل هلند عضو تیم ملی والیبال هلند و باشگاه پیکان تهران است.

زندگینامه نیکو فرریکس

بیوگرافی نیکو فرریکس

فعالیت ورزشی

نیکو در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۴ در اسپانیا به عنوان بهترین پاسور این رقابت ها معرفی شد.

باشگاهی
او سابقه حضور در باشگاه های هوفوک هورست هلند ، فالوپا ویرت هلند ، تالنت هلند ، نولیکو بلژیک ، اومنی ورلد هلند ، هیپو تیرول اتریش ، روزلار بلژیک ، ونگل لهستان ، اونیکاخا آلمریا اسپانیا ، لوکوموتیو بلگرود روسیه ، مورسر آلمان ، بانکا لانوتی ایتالیا، بووه فرانسه، کاله و پیکان ایران را دارد. نیکو پس از نیم فصل حضور درخشان در کاله به پیکان اما در فصل بعد دوباره به کاله بازگشت.

حاشیه ها

صحبت درباره ارزش والیبال در ایران

پاسور هلندی تیم والیبال پیکان پس از حدود ۷ ماه حضور در ایران با خاطرات زیادی به کشورش بازگشت اما مدالی بابت قهرمانی در لیگ برتر ایران، همراهش نبود. گزارش شبکه تلویزیونی NOS هلند را از حضور نیکو فرریکس،‌ پاسور پیشین تیم ملی والیبال هلند در تیم پیکان تهران می‌خوانید:

فرریکس امیدوار بود پس از قهرمانی با پیکان در لیگ برتر ایران،‌ با مدال طلا و کنار هم‌تیمی‌هایش، جشن مفصلی برگزار کنند اما این اتفاق هرگز نیفتاد. در ایران برخی اوقات اتفاقات نه‌چندان خوشایندی هم ممکن است بیفتد و فرریکس بعد از پیروزی ۳ بر صفر مقابل شهرداری ارومیه در فینال لیگ برتر به این موضوع پی برد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد پورغلامی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاسور هلندی فصل گذشته پیکان می‌گوید: “در بازی فینال حدود ۴۰۰۰ تماشاگر برای تشویق تیم حریف و تنها هزار نفر برای حمایت از ما به سالن آمده بودند. بعد از پایان هیجان انگیز بازی، تماشاگران حریف به‌طرف ما بطری و سکه پرتاب کردند. ما به‌سرعت زمین را ترک کردیم و پلیس برای کنترل شرایط وارد تماشاچیان شد. مراسم اهدای مدال و جام هم به همین خاطر برگزار نشد.”

فرریکس که سابقه بازی در لیگ کشورهای روسیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان را دارد در مورد حضورش در ایران گفت: “مردم ایران خیلی خونگرم و میهمان‌نواز هستند و من بارها توسط خانواده‌های ایرانی‌ به شام دعوت شدم. امیدوارم بتوانم فصل آینده هم در لیگ ایران بازی کنم.”

بازی‌ساز هلندی پیکان ادامه داد: “والیبال این روزها به‌خاطر موفقیت‌های تیم ملی ایران در میادین جهانی، ورزش نخست ایران است ولی توجه بیش از حد رسانه‌ها به فوتبال، این ورزش را در سایه فوتبال قرار داده است. این در حالی است که تیم والیبال ایران بین ۱۰ قدرت برتر جهان جا دارد.”

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکو فرریکس
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه