بیوگرافی نیکولای نیکولوف

5 سال پیش
بیوگرافی نیکولای نیکولوف
Rate this post

بیوگرافی نیکولای نیکولوف به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نیکولای نیکولوف (به انگلیسی: Nikolay Nikolov) بازیکن والیبال اهل بلغارستان و عضو فعلی تیم ملی والیبال بلغارستان است.

زندگینامه نیکولای نیکولوف

بیوگرافی نیکولای نیکولوف

 

فعالیت ورزشی

نیکولای سابقه حضور در لیگ برتر بلغارستان را از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ را دارد و در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ در لیگ برتر ایتالیا حضوری موفق داشت و در سال ۲۰۱۲ به لیگ برتر ایران رفت و با متین ورامین قرارداد بست. شهرداری ارومیه و پیکان تهران تیم‌های بعدی او در سوپر لیگ ایران به حساب می‌آیند. او دو دوره قهرمانی لیگ بلغارستان، مقام سوم جام جهانی همراه با تیم ملی بلغارستان در سال ۲۰۰۷، مقام سومی قهرمانی اروپا در سال ۲۰۰۹ و مقام چهارمی المپیک لندن در سال ۲۰۱۲ را در کارنامه خود دارد. نیکولوف در سال ۲۰۱۵ به همراه پیکان به جام باشگاه‌های جهان رفت و در انتها توانست به عنوان بهترین مدافع وسط مسابقات انتخاب شد.

سوپر لیگ روسیه

نیکولای نیکولوف، مدافع سابق تیم ملی والیبال بلغارستان پس از ۴ فصل بازی در لیگ برتر والیبال ایران و در تیم های متین ورامین، شهرداری ارومیه و پیکان تهران به اروپا بازگشت و به تیم «اینیسی کراسنویارسک» روسیه پیوست.

نیکولوف سابقه بازی در تیم‌های متین ورامین، شهرداری ارومیه، پیکان، ویبو والنتینا، زسکا صوفیه و نفتوهیمیک را در کارنامه خود دارد و ممکن است امروز نخستین بازی خود را در لیگ روسیه مقابل دینامو ومسکو انجام دهد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نیکولای نیکولوف
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه