بیوگرافی بهروز عطایی

5 سال پیش
بیوگرافی بهروز عطایی
3.4/5 - (34 امتیاز)

بیوگرافی بهروز عطایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

وی مربی باشگاه شهرداری اورمیه بود که بعد از انحلال این باشگاه توسط مسئولین بی لیاقت، به کاله امل پیوست.

زندگینامه بهروز عطایی

 

بیوگرافی بهروز عطایی

فعالیت ورزشی

بهروز عطایی بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران از سال ۱۹۸۶ تا ۱۹۹۵، مربی فعلی والیبال اهل ایران است. او در حال حاضر هدایت کاله را بر عهده دارد. او والیبال را از سال ۱۳۶۴ آغاز کرد و دو سال بعد به مدت هشت سال متوالی در تیم‌های ملی رده‌های مختلف نوجوانان جوانان و بزرگسالان عضویت داشته‌است. در سال‌های ۱۳۷۸ و ۱۳۷۹ با تیم پیکان قهرمان لیگ برتر شد.

وی سابقه عضویت در تیم‌های باشگاهی فجر، پرسپولیس، فولاد اهواز، پیکان، فرمانداری مهاباد، بنیاد جانبازان و فجر آمل را در کارنامه خود به عنوان بازیکن دارد. عطایی از سال ۱۳۸۶ پا به دنیای مربیگری گذاشت و در سال ۱۳۸۷ با تیم کاله قهرمان لیگ دسته یک کشور شد و این تیم را به سوپر لیگ آورد. عطایی در سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ با این تیم مقام سوم لیگ برتر را کسب کرد. در سالهای ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ در دوران اوج خود کاله را به قهرمانی لیگ برتر رسانید و مدال طلا بر گردن شاگردانش آویخته شد.

جام باشگاه های آسیا

کاله با بهروز عطایی در جام باشگاه‌های آسیا یک بار مقام سوم و در سال ۲۰۱۳ به مقام قهرمانی دست یافت و در لیگ برتر ۱۳۹۲ آخرین دست‌آورد خود را با عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر با کاله به ارمغان آورد و در سال ۱۳۹۳ سرمربی متین ورامین شد و بعد از حضور در این تیم دوباره به کاله بازگشت. او از سال ۱۳۸۹ به مدت سه سال در تیم ملی دستیار حسین معدنی بود. وی در مسابقات نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۱ هم سرمربی تیم ملی ایران بود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فرهاد سال‌افزون
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهروز عطایی
3.4/5 - (34 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه