بیوگرافی مارک بارترا

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی مارک بارترا به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

مارک بارترا آرگای (اسپانیایی: Marc Bartra Aregall؛ زادهٔ ۱۵ ژانویهٔ ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال رئال بتیس در پست مدافع میانی بازی می‌کند.

زندگینامه مارک بارترا

بیوگرافی مارک بارترا

فعالیت ورزشی
باشگاه دورتموند خواستار به خدمت گرفتن بارترا شده است و دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال به توافق رسیده اند.

گفتنی است بارترا از سن ۱۲ سالگی در تیم بارسلونا حضور داشته است.

رییس باشگاه بارسلونا برای او در ادامه راهش آرزوی موفقیت کرده است.

بر طبق گفته سایت بارسلونا در شروع فصل جدید مراسم خداحافظی ای برای او گرفته می شود.

حضور در دورتموند

این مدافع اسپانیایی با قراردادی ۴ ساله که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ اعتبار دارد به این تیم آلمانی ملحق خواهد شد.

مارک بارترا یکی از محصولات لاماسیا بارسلونا است که نتوانست در این تیم جایگاه ثابتی پیدا کند.

حضور در بتیس

بارترا که پس از به دست نیاوردن فرصت کافی بازی در بارسلونا راهی بوروسیا دورتموند شد و در اولین فصل زیر نظر توماس توخل از ارکان خط دفاعی زردها بود اما در فصل جاری به یک نیمکت نشین تبدیل شده و این برای بازیکنی که قصد رسیدن به فهرست تیم ملی اسپانیا را در جام جهانی روسیه دارد، نکته‌ای منفی است.

اما همان طور که گفته شد، رئال بتیس به بارترا علاقه مند است و مذاکرات در آستانه نهایی شدن است. بارترا به زودی راهی بنیتو ویامارین خواهد شد و تا تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد. انتقال اول قرضی است و بتیس در پایان فصل برای خرید دائم او اقدام خواهد کرد و قراردادی چهار ساله با او به امضا خواهد رساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی اکبر ایمانی

باشگاه رئال بتیس، اعلام کرد که این باشگاه، مارک بارترا را از دورتموند با قراردادی ۵ ساله به خدمت گرفته است. بارترا ۵ عنوان قهرمانی لالیگا، یک لیگ قهرمانان اروپا، یک سوپرکاپ اروپا و یک جام باشگاه های جهان، دو کوپا دل ری، یک سوپرکاپ اسپانیا و یک عنوان قهرمانی جام حذفی آلمان را در ویترین افتخارات خود دارد.

باشگاه بتیس اشاره ای به جزئیات این انتقال و مبلغ این قرارداد نکرده است، گزارشات تکمیلی ارسال می گردد.

حاشیه ها

حمله تروریستی به اتوبوس دورتموند

مارک بارترا نه تنها به میادین فوتبال بازگشت بلکه به دورتموندی ها کمک کرد که قهرمان جام حذفی آلمان شوند.

به گزارش FFT، مارک بارترا اذعان می کند بعد از مصدومیت دستش، می ترسید فوتبال او به پایان رسیده باشد. در پی حمله تروریستی به اتوبوس بروسیا دورتموند قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر موناکو در ماه آوریل، دست بارترا دچار مصدومیت شد.

مدافع ۲۶ ساله سابق بارسلونا عنوان کرد:

وقتی آن حمله اتفاق افتاد، فکر کردم که دیگر هرگز قادر به بازی نخواهم بود. در ۵-۱۰ دقیقه اول نمی توانستم تکان بخورم و صدایی را هم نمی شنیدم. وقتی دکتر بعد از عمل جراحی به من گفت که همه چیز، درست پیش رفته است و می توانم یک ماه دیگر بازی کنم، خبری فوق العاده شیرین و وصف ناشدنی بود. امروز، احساس می کنم از همیشه قدرتمندتر شده ام. ناراحت بودم که چنین اتفاقی افتاده است، هفته های بسیار سختی بود، اما حالا می توانم از این برد، لذت ببرم.

در بوندس لیگا خیلی باثبات عمل نکردیم اما در لیگ قهرمانان اروپا، موفق بودیم و قهرمان جام حذفی نیز شدیم. تنها می توانم از توماس توخل، تعریف کنم. به کمک او من توانستم در سطح بالایی باز کنم. به نظرم وی توانست کارش را به درستی انجام دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یانیک فریرا کاراسکو
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مارک بارترا
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه