بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

6 سال پیش
عکس اینستاگرامی هومن حاجی عبداللهی
4.7/5 - (41 امتیاز)

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام
هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد ۲۳ تیرماه سال ۱۳۵۴ در تهران است. وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال ۱۳۷۲ است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه‌ای دارد.

زندگینامه هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی

آغاز کار هنری
حاجی عبداللهی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم چند می‌گیری گریه کنی ساخته‌ی شاهد احمدلو آغاز کرد. وی با حضور در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به‌خوبی شناخته و دیده شود. او در این مجموعه نقش رحمت را ایفا کرده‌است. هومن حاجی عبداللهی در دوره کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است.

حاشیه های هومن حاجی عبداللهی
هومن حاج عبداللهی متاهل است او و همسرش سلیمه قطبی‌ همکار (قطبی مدیر دوبلاژ و دوبلور صدا و سیما می‌باشد.) بودند. این زوج یک پسر هم به نام جانان دارند.
حاج‌عبداللهی درمورد ازدواجش می‌گوید؛
“من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال ۸۱ ما پای سفره عقد نشستیم و سال ۸۲ هم زندگی‌مان را زیر یک سقف شروع کردیم.
بعضی‌ها می‌گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به‌نظر من چیزی که بیش‌تر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به‌هم داشته باشند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مهوش (معصومه عزیزی بروجردی)

شاید برای‌تان جالب باشد که در جشن عروسی‌مان تنها ۱۵ نفر که شامل پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ و مادربزرگ‌هایمان بودند حضور داشتند. جشن عروسی‌مان بسیار صمیمی بود، حسابی به همه ما خوش گذشت و برای‌مان خاطره فراموش‌نشدنی شد. برخی افراد پیش از عروسی به ما گفتند شب عروسی‌تان یک شب است و بهتر است آن را مفصل برگزار کنید اما ما می‌خواستیم عروسی‌مان فارغ از قیل و قال، بدون حاشیه و در کمال صمیمیت برگزار شود.

بعد از عروسی من و همسرم تصمیم گرفتیم با یکدیگر به سینما برویم و فیلم تماشا کنیم. آن‌شب برای هر دوی ما خاطره‌انگیز شد و بعد از گذشت سال‌ها نه‌تنها از این شیوه برگزاری عروسی پشیمان نیستیم بلکه حسابی از آن لذت می‌بریم. جانان ۱۰ سال بعد از ازدواج من و همسرم به دنیا آمد؛ در طول این سال‌ها من و همسرم از زندگی دونفره حسابی لذت بردیم و به هر جا دوست داشتیم سفر کردیم؛ حالا هم با تولد پسرم زندگی سه‌نفره ما شیرین‌تر شده است.
بعد از تولد پسرم جانان متوجه شدم تلاش هفت‌ساله‌ام در مورد پنگول بیهوده بوده، چراکه پسرم علاقه زیادی به کلاه‌قرمزی دارد و توجه چندانی به پنگول نشان نمی‌دهد؛ من‌هم مجبور شدم سی‌دی کلاه قرمزی برای او بخرم.

فعالیت‌های هنری هومن حاجی عبداللهی

فیلم‌ها
چند می‌گیری گریه کنی ۱۳۸۴
گینس، ۱۳۹
اختاپوس ۱۳۹۰

سریال‌های تلویزیونی
پایتخت ۱ و ۲ و ۳ و ۴ و ۵
مستند «امام هدایت»
آقا و خانم سنگی ۱۳۹۴–۱۳۹۳
بیمار استاندارد ۱۳۹۵
علی‌البدل ۱۳۹۶

اجراها و برنامه‌ها
مسابقهٔ تلویزیونی «در صد ثانیه»
مسابقهٔ تلویزیونی «جام طلایی»
مسابقهٔ تلویزیونی «مار و پله»
مسابقهٔ تلویزیونی «پشت خط»
مسابقهٔ گوی طلایی
برنامهٔ تلویزیونی «مثلث»
برنامهٔ تلویزیونی «راه شب» یا «ساعت ۲۵»
برنامه «جمعه تعطیل نیست»
ویژه برنامه «ب مثل بهار»
جنگ «بهار باش»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی نگین معتضدی

صداپیشه
رنگین‌کمان (صداپیشه پنگول)
سینمایی «پنگول» یا «شهر گربه‌ها» (صداپیشه پنگول)
دوبلور
عصر یخبندان
باب‌اسفنجی شلوارمکعبی
شرک

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی هومن حاجی عبداللهی
4.7/5 - (41 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه