بیوگرافی کریستین تیو

5 سال پیش
بیوگرافی کریستین تیو
Rate this post

بیوگرافی کریستین تیو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

کریستین تیو هررا (اسپانیایی: Cristian Tello Herrera؛ زادهٔ ۱۱ اوت ۱۹۹۱) بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است.

زندگینامه کریستین تیو

بیوگرافی کریستین تیو

فعالیت ورزشی

فیورنتینا علاقه مند بود با ۸ میلیون یورو، کریستین تیو که در ژانویه و قرضی به این باشگاه آمده را به طور کامل خریداری کند. این در حالی بود که مبلغ فروش تیو از سوی بارسلونا ۱۶ میلیون اعلام شده بود.

با توجه به اینکه بارسا نیازی به تیو ندارد و از سوی دیگر این بازیکن از شرایط خود در ایتالیا خوشحال است، فلورانسی ها در نظر دارند قرارداد این وینگر ۲۴ ساله را برای ۴ فصل دیگر تمدید کنند.

باشگاه کاتالانی به شدت به دنبال فراهم شدن منابع کافی برای خرید های تابستانی خود است و احتمال می رود که مدیران بارسلونا با فروش کریستین تیو مخالفتی نداشته باشند.

در نهایت باشگاه رئال بتیس اعلام کرد که با باشگاه بارسلونا برای انتقال کریستین تیو، وینگر اسپانیایی ۲۶ ساله آبی اناری‌ها به توافق رسیده است. قرارداد تیو که طی روزهای آتی امضا خواهد شد، ۵ ساله خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی رئال بتیس، پس از چند روز مذاکره فشرده میان مدیران دو باشگاه، نهایتا توافق حاصل شد و تیو چند روز دیگر با حضور در سویا و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی، رسما به جمع شاگردان کیکه ستین خواهد پیوست. گفته می‌شود مبلغ انتقال تیو ۴ میلیون یورو به علاوه ۱ میلیون یورو بندهای متغیر خواهد بود و بارسلونا از فروش تیو از سوی بتیس به تیم سوم، درصدی دریافت خواهد کرد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی ماریو گومز

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Barcelona

La Liga: 2012–۱۳
Copa del Rey: 2011–۱۲
Supercopa de España: 2013

ملی

Spain U21

UEFA European Under-21 Championship: 2013

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی کریستین تیو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه