بیوگرافی گابریل میلیتو

5 سال پیش
بیوگرافی گابریل میلیتو
Rate this post

بیوگرافی گابریل میلیتو به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

گابریل آلخاندرو میلیتو (زاده ۷ سپتامبر ۱۹۸۰، برنال) بازیکن و مدافع مرکزی فوتبال پیشین آرژانتینی است. وی برای تیم ملی فوتبال آرژانتین در ۳ تورنومنت بین‌المللی از جمله جام جهانی ۲۰۰۶ بازی کرده و ۴۲ بار برای این تیم به میدان رفته است.

زندگینامه گابریل میلیتو

بیوگرافی گابریل میلیتو

فعالیت ورزشی

گابریل میلیتو، مدافع بارسلونا در دیدار آرژانتین و اسپانیا به تیم ملی بر گشت.

او در سال ۲۰۰۸ در بازی مقابل منچستریونایتد دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و ۱۸ ماه از میادین دور ماند. او از بازی مقدماتی جام جهانی مقابل کلمبیا در نوامبر ۲۰۰۷ تاکنون برای تیم ملی آرژانتین بازی نکرده است.

سرخیو باتیستا هفته گذشته به ورزشگاه سانچس پیسخوان سویل رفت تا بازی میلیتو مقابل سویا در مرحله رفت سوپرجام اسپانیا را تماشا کند. او آماده است به میلیتو فرصت دهد که ارزش خود را به تیم ملی بار دیگر ثابت کند و به ۳۲ بازی ملی خود بیفزاید.

در دیدار دوستانه مقابل اسپانیا که ۷ سپتامبر در ورزشگاه ال‌مونومنتال بوئنوس آیرس برگزار می‌شود حضور خواهد داشت. لیست تیم ملی در ۲۴ آگوست اعلام می‌شود.

حاشیه ها

حمله مسلحانه

ستاره سابق باشگاه بارسلونا که در تیم ایندپندینته آرژانتین توپ می زند، در منطقه ای در حومه بوئنوس آیرس مورد حمله افرادی مسلح قرار گرفت ؛ این افراد در نهایت اتومبیل میلیتو را به سرقت بردند

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، در این حادثه سه مرد مسلح در منطقه بونائرنسه د برنال آرژانتین که در حومه بوئنوس آیرس و زادگاه خود میلیتو است، به این بازیکن باتجربه نزدیک شدند و اتومبیل او را دزدیدند

مطلب مرتبط:  بیوگرافی آرن داوودی

میلیتوی ۳۱ ساله هم بلافاصله این دزدی را به پاسگاه محلی اطلاع داد و ساعاتی بعد، اتومبیل او که یک مرسدس بنز بود در یکی دیگر از مناطق حومه آرژانتین پیدا شد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Independiente
Argentine Primera División: Apertura 2002

Zaragoza
Copa del Rey: 2003–۰۴
Supercopa de España: 2004

Barcelona
La Liga: 2009–۱۰, ۲۰۱۰–۱۱
Supercopa de España: 2010
UEFA Champions League: 2010–۱۱
Copa del Rey: Runner-up 2010–۱۱

فردی

Argentine Footballer of the Year: 2002
South American Team of the Year: 2002

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی گابریل میلیتو
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه