بیوگرافی بویان کرکیچ

5 سال پیش
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی بویان کرکیچ به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بویان کرکیچ پرز که عموماً با نام بویان شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که به عنوان مهاجم و وینگر برای دپورتیوو آلاوز به صورت قرضی از استوک سیتی بازی می‌کند.

زندگینامه بویان کرکیچ

بیوگرافی بویان کرکیچ

فعالیت ورزشی

بویان کرکیچ در لینلویا، استان لریدا، کاتالونیا از پدری صربستانی به نام بویان کرکیچ سنیور و مادری اسپانیایی به نام ماریا لویزا پرز به دنیا آمد. بویان بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۶ را در آکادمی بارسلونا گذراند. سپس فصل ۰۷–۲۰۰۶ را در بارسلونا بی سپری کرد و زمانی که ۱۷ ساله شد نخستین قرارداد حرفه‌ای‌اش را بست. نخستین بازی بویان برای بارسا، در بازی دوستانه برابر باشگاه مصری الاهلی انجام داد و در آن بازی موفق به گلزنی شد.

رابطه صمیمی با هواداران

بویان کرکیچ، مهاجم ۲۶ ساله تیم استوک سیتی که به صورت قرضی به ماینتس پیوسته بود، حالا دوباره به این تیم برگشته است. استوک سیتی سال ۲۰۱۴ بویان را از بارسلونا خریداری کرد.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه استوک سیتی، بویان کرکیچ که دوباره به لیگ برتر انگلیس برگشته است، درباره استوک سیتی می گوید:

من هرگز انتظار نداشتم که این تیم را ترک کنم؛ اما فوتبال همین است. واقعا عاشق هواداران استوک سیتی هستم و وقتی در ماه فوریه این باشگاه را ترک کردم، بسیار برایم سخت بود. در زمانی که در استوک سیتی نبودم، هواداران به من توئیت و پیام ارسال می کردند و احساس می کردم آن ها نزدیک من هستند.
بویان در پایان گفت:

مطلب مرتبط:  بیوگرافی یوژینی بوشار

حس خوبی است وقتی علی رغم حضور در یک باشگاه دیگر، هواداران به شما فکر می کنند؛ مخصوصا اینکه من اهل این شهر نیستم. من از یک شهر و کشور دیگر هستم. وقتی از یک کشور دیگر به کشوری جدید می روید، مهم است که هواداران کنارتان باشند. هواداران استوک سیتی همیشه کنار من بوده اند. وقتی در ابتدا به اینجا آمدم، فقط مارک مونیسا را می شناختم. اما به سرعت با بازیکنان دیگر، هواداران و کادر فنی صمیمی شدم.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

Barcelona
La Liga: 2008–۰۹, ۲۰۰۹–۱۰, ۲۰۱۰–۱۱
Copa del Rey: 2008–۰۹
Supercopa de España: 2009, 2010
UEFA Champions League: 2008–۰۹, ۲۰۱۰–۱۱
UEFA Super Cup: 2009
FIFA Club World Cup: 2009

Ajax
Eredivisie: 2013–۱۴
Johan Cruijff Shield: 2013

ملی

Spain Youth
UEFA U-17 European Championship: 2007
UEFA U-21 European Championship: 2011

فردی
UEFA U-21 Championship Golden Player: 2007
FIFA U-17 World Cup Bronze Ball: 2007
FIFA U-17 World Cup Bronze Shoe: 2007
La Liga Breakthrough Player of the Year: 2007–۰۸

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بویان کرکیچ
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه