بیوگرافی نبیل فکیر

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی نبیل فکیر به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نبیل فکیر (عربی: نبیل فکیر‎؛ زادهٔ ۱۸ ژوئیهٔ ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است.

زندگینامه نبیل فکیر

بیوگرافی نبیل فکیر

 

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به لیون اشاره کرد.

وی همچنین در تیم ملی فوتبال فرانسه بازی کرده‌است.

فکیر اصالتی الجزایری دارد و توسط تیم ملی این کشور هم فراخوانده شد ولی وی ترجیح داد تا برای تیم ملی فوتبال فرانسه به میدان برود.

نبیل فکیر در سال ۲۰۱۵ در دیداری دوستانه در مقابل تیم ملی فوتبال پرتغال مصدوم شد و فصل ۱۶–۱۵ لوشامپیونا را به‌طور کامل از دست داد.

ماجرای فروش او توسط لیون

اوایل تابستان جاری نبیل فکیر در آستانه پیوستن به لیورپول قرار داشت اما پس از تست های پزشکی مشخص شد که زانوی وی مشکل دارد و مسئولان لیورپول نیز از این انتقال کنار کشیدند.

پس از این موضوع، لیون بیانیه ای منتشر کرد و اعلام کرد نبیل فکیر در این تابستان فروخته نمی شود. اگرچه حالا به نقل از رسانه های فرانسوی باشگاه لیون در ازای مبلغ ۶۰ میلیون پوند در همین چند روز باقی مانده به وی اجازه خروج خواهد داد. اما مقصد وی قطعا لیورپول نخواهد بود زیرا قرمز ها دیگر علاقه ای به جذب این وینگر تیم ملی فرانسه ندارند.

لیورپول برای خرید وی در اوایل تابستان مبلغ ۵۳ میلیون پوند پیشنهاد داد و این پیشنهاد مورد قبول لیون واقع شده بود اما به دلیلی که ذکر شد این معامله انجام نشد؛ حالا هم بسیار بعید است لیورپول حاضر باشد ۶۰ میلیون پوند برای خرید وی پیشنهاد دهد؛ اگرچه یورگن کلوپ اعلام کرده بود نقل و انتقالات برای قرمز ها به پایان رسیده است اما شاید بازیکن دیگری در ساعات پایانی به ورزشگاه آنفیلد بیاید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی دانایی‌ فرد

پس از عدم انتقال فکیر به لیورپول، این تیم انگلیسی تصمیم گرفت پولی که برای خرید فکیر کنار گذاشته بود را برای خرید آلیسون بکر هزینه کند و خیال خود را از بابت دروازه بان راحت کند. بنابراین بعید به نظر می رسد مسئولان این باشگاه سرمایه گذاری هنگفت دیگری را برای خرید بازیکنی دیگر انجام دهند.

فکیر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نیز در تیم ملی فرانسه حضور داشت و توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی جهان دست یابد. به نظر نمی رسد لیورپولی ها حسرت از دست دادن وینگر لیون را داشته باشند زیرا لیورپول با خط حمله ای که در حال حاضر دراختیار دارد موفق شد با نتیجه پُر گل ۵-۰ تیم ناپولی را در یک بازی دوستانه در هم بکوبد. آلیسون در اولین بازی خود دروازه تیمش را بسته نگه داشت؛ محمد صلاح و دنیل استوریج نیز برای تیشمان گلزنی کردند و بنابراین قرمز ها مشکلی در خط حمله خود ندارند.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نبیل فکیر
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه