بیوگرافی استیون ان‌زونزی

5 سال پیش
بیوگرافی استیون ان‌زونزی
3/5 - (65 امتیاز)

بیوگرافی استیون ان‌زونزی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

استیون ان‌کمبوآنزا مایک ان‌زونزی (فرانسوی: Steven N’Kemboanza Mike Nzonzi؛ زادهٔ ۱۵ دسامبر ۱۹۸۸) بازیکن فوتبال اهل فرانسه است که در پست هافبک دفاعی برای باشگاه فوتبال آ.اس. رم در سری آ بازی می‌گند.

زندگینامه استیون ان‌زونزی

بیوگرافی استیون ان‌زونزی

فعالیت ورزشی

از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به آمیان، بلکبرن راورز، استوک سیتی، سویا و رم اشاره کرد.

تلاش برای جذب ان زونزی

هافبک فرانسوی سویا را بار دیگر به لیست علاقه‌مندی‌هایش اضافه کرده است.

به گزارش mundodeportivo، اگرچه اولویت بارسلونا برای تقویت خط میانی آدرین رابیو است، باشگاه و مدیریت فنی چند گزینه دیگر را نیز زیر نظر دارند و شرایط جذب شان را بررسی می‌کنند. با جدایی پائولینیو، بارسا به دنبال پر کردن جای خالی اوست. به جز رابیو، انزونزی هم در لیست باشگاه حضور دارد. هافبک ۲۹ ساله فرانسوی و ملی پوش سویا که فردا در فینال جام جهانی حاضر خواهد بود.

انزونزی هافبکی با کلاس و ثابت شده است و تجربه بسیار خوبی دارد. او کاملا لالیگا را می‌شناسد و تنها دو سال دیگر از قراردادش با آندولسی‌ها باقی مانده است. بند آزادسازی او ۴۰ میلیون یورو است که ظاهرا در صورت فعال شدن، ۵ میلیون از این پول به خود بازیکن می‌رسد. انزونزی فصل چندان خوبی در سویا پشت سر نگذاشت و به خصوص در زمان حضور بریتزو اغلب روی نیمکت می‌نشست.

جذب انزونزی اولویت بارسا نیست و هنوز به یک گزینه جدی تبدیل نشده و باشگاه فقط او را زیر نظر دارد تا اگر شرایط منحصر به فردی روی داد، برای خریدش اقدام کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حشمت مهاجرانی

افتخارات ورزشی

Sevilla

UEFA Europa League: 2015–۱۶
France

FIFA World Cup: 2018

فردی

UEFA Europa League Squad of the Season: 2015–۱۶

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی استیون ان‌زونزی
3/5 - (65 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه