بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی

6 سال پیش
بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی
4.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی به همراه داستان زندگی و عکس های اینستاگرامی وی
مرتضی پورعلی‌گنجی (زاده ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ بابل) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در السد بازی می‌کند.

زندگینامه مرتضی پورعلی گنجی

بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی

شروع فعالیت ورزشی

وی می گوید : حدود ۸ ساله بودم که با برادرم به زمین فوتبال روستایمان گنج افروز در بابل ، می رفتیم. به دلیل سن کمم در بازی تیم داداشم توپ جمع کن بودم. بعد از یکی دو سال که سنم بیشتر شد به همراه داداشم در تیم فوتبال بازی می کردم. بعداز آن به دلیل شرایط خانوادگی از سمت مدرسه بالاتر آمدم، ما در جام رمضان مدرسه تیم می دادیم و من از کلاس سوم برای کلاس پنجم بازیمی کردم واین انگیزه زیادی به من می داد که با دو کلاس بالاترم بازی می کنم، آقای عباس محسن زاده سرمربی تیم مدرسه ما بود.
پس از آن یحیی عباسی در دوره راهنمایی من را به تیم مدارس بابل معرفی کرد و با این تیم قهرمان استان مازندران شدیم و سرمربی تیم ما آقای اشراقی و آقای کاظمی بودند، در بین بقیه بچه ها از نظر سنی کوچکتر بودم.

حاشیه ها

زندگی شخصی
مرتضی پورعلی‌گنجی در ۳۰ فروردین ۱۳۷۱ در روستای (هم‌اکنون شهر) پایین گنج افروز بابل به دنیا آمده‌است. وی فوتبال را در مسابقات آموزشگاه‌های شهرستان بابل آغاز کرد و سپس به باشگاه فوتبال پیکان بابل پیوست. وی هم‌اکنون دانشجوی رشته تربیت بدنی است.

بازی‌های ملی
او پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، در اردوهای آمادگی پیش از این تورنمنت برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم‌ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت. و نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد. درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این تورنمنت به او بازی دهد. در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این تورنمنت از سوی کمیته برگزاری مسابقات جا گرفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی استانکو پوکله‌پوویچ

باشگاه خارجی
او پس از درخشش در بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا از باشگاه‌های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم باشگاه فوتبال نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد و رسماً با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست.

السد
پورعلی‌گنجی در سال ۲۰۱۶ با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به تیم السد قطر پیوست.

افتخارات ورزشی مرتضی پورعلی گنجی

باشگاهی

السد
جام ولیعهد قطر (۱): ۲۰۱۷
جام امیر قطر (۱): ۲۰۱۷
جام شیخ جاسم قطر (۱): ۲۰۱۷

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی مرتضی پورعلی گنجی
4.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه