بیوگرافی محمدرضا براری

5 سال پیش
بیوگرافی محمدرضا براری
Rate this post

بیوگرافی محمدرضا براری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

محمدرضا براری (زاده ۳۱ مارس ۱۹۸۸) یک وزنه‌بردار ایرانی است که در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۶ در رده وزنی ۱۰۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا مجموع شد.

زندگینامه محمدرضا براری

بیوگرافی محمدرضا براری

فعالیت ورزشی

مسابقات وزنه برداری سی و یکمین دوره بازیهای المپیک بامداد با رقابت وزنه برداران در دسته ۱۰۵ کیلوگرم در سالن ریوسنترو برگزار شد که محمدرضا براری نماینده ایران در این رقابت بود.براری که برای اولین بار در بازیهای المپیک حضور پیدا کرده است در اولین حرکت خود وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی را بالای سر برد. وی برای حرکت دوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی را انتخاب کرد که نتوانست این ضربه را مهار کند. وزنه بردار کشورمان در سومین حرکت خود وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه شد و به کار خود در حرکت یکضرب پایان داد.

وزنه‌بردار دسته ۱۰۵ کیلوی کشورمان قهرمان مسابقات جام فجر شد. در ادامه دومین روز از رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، رقابت های وزن ۱۰۵ کیلوگرم برگزار شد و محمدرضا براری وزنه بردار ایران در این وزن روی تخته رفت تا با رقبای خود پیکار کند. براری که چندی پیش در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان به مدال طلا دست یافته بود، با اقتدار روی تخته آمد و در رقابت با ۶ وزنه بردار این وزن مقتدرانه قهرمان شد تا طلای خود را تکرار کند.

براری در حرکت یک ضرب بد شروع کرد و ابتدا در مهار وزنه ۱۷۵ کیلویی ناموفق بود اما در حرکات دوم و سوم به تریب وزنه های ۱۷۶ کیلویی و ۱۸۴ کیلویی را بالای سر برد تا مدال طلای یکضرب را بر گردن بیاویزد.
در حرکت یکضرب این وزن، سرگیس مارتی روسجان از اتریش با ۱۸۳ کیلوگرم دوم و رودیون بوچیکوف از روسیه نیز با ۱۷۷ کیلو سوم شدند. در حرکت دوضرب براری ابتدا با وزنه ۲۱۰ شروع کرد و آن را بالای سر برد. براری در حرکت دوم ۲۲۰ کیلویی را بالای سر برد تا مدال طلای دو ضرب خود را مسجل کند. براری در حرکت سوم به وزنه ۲۲۸ کیلویی حمله کرد اما در مهار آن ناموفق بود تا در نهایت با همان ۲۲۰ کیلو در دوضرب به کار خود پایان دهد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الحاجی گرو

در حرکت دوضرب دسته ۱۰۵ کیلوگرم نناد کوچیک از صربستان با ۲۰۳ کیلو در دوضرب دوم شد و سرگیس مارتی روسجان از اتریش نیز با مهار همین وزنه و به دلیل وزن بیشتر در رده سوم ایستاد. در مجموع این دسته نیز براری با ۴۰۴ کیلو اول شد و سرگیس مارتی روسجان از اتریش با ۳۸۶ کیلوگرم دوم شد و رودیون بوچیکوف از روسیه نیز با ۳۷۸ کیلو روی سکوی سوم ایستاد. گودرزی وزیر ورزش و جوانان به سالن وزنه برداری آزادی آمد تا از نزدیک شاهد این رقابت ها باشد. دکتر گودرزی پس از حضور در سالن رقابت ها مورد استقبال ویژه مسئولین فدراسیون و به ویژه تاماش آیان رئیس فدراسیون جهانی قرار گرفت.

ششمی جهان

نماینده وزن ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری ایران در حرکت   یک

ضرب در مکان ششم المپیک قرار گرفت. محمدرضا   براری

در دهمین روز بازی های المپیک ریو رقابت خود را در دسته

۱۰۵ کیلوگرم با هشت وزنه بردار دیگر آغاز کرد و در پایان یک ضرب با رکورد ۱۸۶ کیلوگرم ششم شد. براری کار خود در حرکت یک‌ضرب را با انتخاب و مهار وزنه ۱۸۰ کیلوگرمی آغاز کرد. او در تلاش دوم وزنه ۱۸۵ کیلوگرمی را انتخاب کرد اما نتوانست آن را مهار کند. وزنه‌بردار کشورمان در سومین تلاش وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را درخواست کرد که یکبار دیگر در مهار آن موفق بود تا با رکورد ۱۸۶ کیلوگرم به کار خود در یک‌ضرب پایان بدهد و در رده ششم قرار بگیرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی محمدرضا براری
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه