بیوگرافی اکبر میثاقیان

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی اکبر میثاقیان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

اکبر میثاقیان متولد ۳۱ اردیبهشت ۱۳۳۲ در شهر گنبد کاووس استان گلستان مربی حرفه‌ای دارای مدرک A کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌باشد.

 زندگینامه اکبر میثاقیان

بیوگرافی اکبر میثاقیان

فعالیت ورزشی

او تیم‌هایی چون شموشک نوشهر، شهرداری تبریز، آلومینیوم هرمزگان و پدیده مشهد را از لیگ دسته اول به لیگ برتر رسانده‌است.

باشگاهی
میثاقیان فوتبال خود را از باشگاه دیهیم تهران و در پست دفاع، آغاز کرد. سپس به استخدام کارخانه گاز بوتان درآمد و در تیم فوتبال این کارخانه به فوتبال خود ادامه داد. میثاقیان سپس برای زندگی به مشهد رفت و همراه با تیم فوتبال ابومسلم در لیگ تخت جمشید بازی کرد. میثاقیان دو سال سربازی خود را در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گذراند. بعد از انقلاب میثاقیان به باشگاه فوتبال استقلال تهران پیوست ولی بعد از ۳ سال بازی برای احیای مجدد ابومسلم به این باشگاه پیوست و تا ۳۷ سالگی در این تیم به فوتبال خود ادامه داد.

وی از بدو شروع فوتبال در پست دفاع یازی می‌کرد و فوتبال را از باشگاه دیهم تهران آغاز کرد و تا سال ۱۳۵۰ در آن باشگاه بود و همان سال به استخدام شرکت بوتان گاز درآمد و لاجرم به تیم بوتان پیوست.

میثاقیان سپس برای زندگی به مشهد رفت و همراه با تیم فوتبال ابومسلم بازی کرد و دو سال سربازی خود را در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گذراند.

بعد از انقلاب، میثاقیان به استقلال پیوست ولی بعد از ۳ سال بازی برای احیای مجدد ابومسلم به این باشگاه پیوست و تا ۳۷ سالگی در این تیم به فوتبال خود ادامه داد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سجاد مرادی

وی دو سال بعد توسط حشمت مهاجرانی به اردوی تیم ملی دعوت شد اما اسم او خط خورد.

اکبر میثاقیان مربی حرفه‌ای و دارای مدرک A کنفدراسیون فوتبال آسیا است و سابقه مربیگری در تیم‌های ابومسلم، راه‌آهن و ملوان بندر انزلی را در کارنامه دارد.

سوابق مربيگري:

۱۳۷۴-۱۳۷۸ ابومسلم
۱۳۸۱-۱۳۷۸ پیام مشهد
۱۳۸۳-۱۳۸۱ شموشک نوشهر
۱۳۸۵-۱۳۸۳ ابومسلم
۱۳۸۵-۱۳۸۷ راه‌آهن
۱۳۸۸-۱۳۸۷ استقلال اهواز
۱۳۸۸-۱۳۸۹ شهرداری تبریز
۱۳۹۰ شاهین بوشهر
۱۳۹۰-۱۳۹۱ آلومینیوم هرمزگان
۱۳۹۲-۱۳۹۳ پدیده مشهد
۱۳۹۳- مس کرمان

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی اکبر میثاقیان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه