بیوگرافی ابراهیم قاسم‌پور

5 سال پیش
بیوگرافی ابراهیم قاسم‌پور
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی ابراهیم قاسم‌پور به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابراهیم قاسم‌پور (زاده ۲۰ شهریور ۱۳۳۶ در آبادان) لژیونر و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران است.

 زندگینامه ابراهیم قاسم‌پور

بیوگرافی ابراهیم قاسم‌پور

فعالیت ورزشی

او سرمربی اسبق تیم داماش گیلان بود.

داماش گیلان
وی از هفته هفتم تا پایان نیم فصل لیگ برتر ۹۱–۹۰ سرمربی داماش رشت بود، در دوران سرمربی‌گری تیم داماش گیلان در نیم فصل پس از کسب رتبه هفتمی در لیگ برتر ۹۱–۹۰ و حذف تیم داماش گیلان از گردونه رقابتهای جام حذفی با شکست مقابل تیم شاهین بوشهر به علت مشکلات مالی و نامطلوب بودن نتیجهٔ استخاره از همراهی با تیم استعفا داد.

شاهین بوشهر
قاسمپور در ۱۵ام بهمن ماه ۱۳۹۰ به عنوان سرمربی تیم شاهین بوشهر انتخاب شد. او پس یک هفته تمرین و هدایت شاهین در بازی با تیم شهرداری تبریز از روی سکوهای ورزشگاه به دلایل نامشخص از همکاری با تیم انصراف داد.

مس کرمان
در ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۰ قاسمپور سرمربی مس کرمان شد. در روز ۲۶ دی ماه ۱۳۹۱ از تیم مس کرمان به طرز عجیبی برکنار و لوکا بوناچیچ سرمربی سابق مس کرمان-سپاهان اصفهان-فولاد خوزستان جانشین او شد.

حاشیه ها

افشاگری علیه فرهاد مجیدی

ابراهیم قاسمپور، سرمربی تیم مس کرمان پس از مدت ها موضوع مهمی را علیه فرهاد مجیدی افشاء کرده است. سرمربی تیم مس کرمان در تازه مصاحبه خود اعلام کرده بود به دلیل اینکه فرهاد مجیدی در مذاکرات خود با باشگاه مس کرمان که مربوط به پیش از آغاز فص بودهل است، مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان را پیشنهاد کرده وی به مسئولان باشگاه مس گفته است که این بازیکن را با چنین مبلغی جذب نکنند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی علی دانایی‌ فرد

این درحالی است که فرهاد مجیدی در نامه خداحافظی خود اعلام کرده بود که به خاطر استقلال از پیشنهاد های دیگر تیم های لیگ برتری گذشته است اما حرف های قاسمپور نشان می دهد که فرهاد کوشش چشمگیری برای پوشیدن پیراهن باشگاه مس کرمان از خود به خرج داده و مبلغ هنگفتی را هم پیشنهاد داده که قاسمپور مانع از حضور او در مس شده است. حال اینکه چرا مجیدی می خواهد به نحوی مذاکرات خود برای پیوستن به باشگاه مس کرمان را از ذهن هواداران استقلال پنهان کند مشخص نیست. بدون شک اگر باشگاه مس کرمان حاضر به پرداخت چنین مبلغی می شد مجیدی با این تیم کرمانی قرارداد می بست اما چون قاسمپور پیشنهاد مجیدی را وتو کرده وی به عضویت این تیم درنیامده است.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم قاسم‌پور
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه