بیوگرافی فرزاد حسنی

6 سال پیش
عکس اینستاگرامی فرزاد حسنی
Rate this post

بیوگرافی فرزاد حسنی همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام
فرزاد حسنی زاده‌ی ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، مجری تلویزیون، ترانه‌سرای ایرانی است. وی در سال ۱۳۵۶ در محله‌ی خانی‌آباد تهران متولد شد. دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی‌ است.

زندگینامه فرزاد حسنی

بیوگرافی فرزاد حسنی

آغاز کار هنری
حسنی دورهٔ بازیگری را در کلاس‌های استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده‌است. برنامهٔ تلویزیونی گفت‌وگو محور کوله‌پشتی که به مجری‌گری او بین سالهای ۸۳ تا ۸۶ پخش می‌گردید باعث شهرت او شد. وی همچنین در رادیو هم اجرای برنامه می‌پردازد. او به‌عنوان بازیگر در سریال تلویزیونی کاشانه، عید آن سال‌ها، مسافری از هند، کمکم کن، خندان، برای آخرین بار، مسیر انحرافی تله تئاتر پرواز از فراز تیر چراغ برق و پایان پادشاهی تله فیلم‌های فصل زندگی و روز هشتم، فیلم‌های آمین خواهیم گفت، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند و در امتداد شهر (با نام قبلی شش نفر زیر باران) و تئاتر یلدا ایفای نقش نموده‌است.
حاشیه های فرزاد حسنی
در اردیبهشت ۱۳۹۲ فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود؛ اما بعد از حدود یک‌سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند. ماجرا و علت طلاق او با آزاده نامداری نیز به‌دنبال واکنش‌های نامداری مبنی بر رفتارهای خشن حسنی با وی در بعضی رسانه‌ها خبرساز گردید. در این زمینه اظهاراتی از هر دو طرف در رسانه‌ها منتشر گردید.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی پرویز پورحسینی

فرزاد حسنی در سال ۱۳۸۶ در پی دعوت از سردار رادان رئیس پلیس تهران در برنامه کوله‌پشتی و انتقاد شدید او از طرح مبارزه با بدحجابی، از کار برکنار شد. در این مصاحبه‌ی زنده تلویزیونی، فرزاد حسنی مجری برنامه، سردار رادان را به دلیل برخورد خشن نیروهای پلیس با شهروندان به شدت مورد انتقاد قرار داد. در بخشی از این مصاحبه، مجری برنامه از رئیس پلیس تهران پرسید که آیا فیلمی را دیده‌است که در آن نشان داده می‌شود مأموران نیروی انتظامی با کتک و لگد دختری را به داخل ماشین پلیس پرت می‌کنند؟

پاسخ احمدرضا رادان به این پرسش منفی بود. فرزاد حسنی پس از تکذیب رئیس پلیس، با سخن گفتن از تجربه‌های خود و نزدیکانش در برخورد با نیروی انتظامی، از ادبیات تند مأموران پلیس در برخورد با شهروندان انتقاد کرد. پخش این گفتگوی زنده تلویزیونی واکنش‌های گستردهٔ هر دو گروه طرفداران طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مخالفان این طرح را در پی داشت. در واکنش به این گفت‌وگو فضل‌الله شریعت پناهی، مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما، گفت:

از سوی مسئولان سازمان صداوسیما به فرزاد حسنی تذکر داده شد و خودش هم فهمید که پا روی خط قرمزهایی گذاشته‌است. ضمن اینکه ما اعتراضاتی هم از سوی نیروی انتظامی داشتیم.
در پی انتشار ویدئویی از نحوه برخورد فرزاد حسنی با یکی از مهمان‌های برنامه تلویزیونی «اکسیر»، اعتراض گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان به‌وجود آمد. در این ویدئو، فرزاد حسنی در واکنش به پاسخ مردی میانسال به یک پرسش، خطاب به او می‌گوید که «تو ما رو پخمه فرض کردی؟»

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مژده جمال زاده

حسنی در ادامه به این مرد با لحنی که متفاوت توصیف شده، می‌گوید، چنانچه به سؤال وی پاسخ درستی بدهد، برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد. پس از پاسخ مرد میانسال، حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ وی درست است، اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهداء می‌کند. این نحوه‌ی برخورد این مجری جنجال‌برانگیز تلویزیون، با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه، اعتراض‌ها و انتقادهای فراوانی را در پی داشت.

شمار قابل توجهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی، شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صداوسیما خواستند بابت برخورد بد با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی کنند.

فعالیت‌های هنری فرزاد حسنی

از فعالیت‌های فرزاد حسنی در ترانه‌سرایی می‌توان به تیتراژ ویژه برنامه نوروز۱۳۹۳ اشاره کرد که با صدای احسان خواجه امیری پخش شد.

سینمایی
ثبت با سند برابر است ۱۳۹۵
آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند ۱۳۹۲
عملیات مهد کودک ۱۳۹۱
آمین خواهیم گفت ۱۳۸۹
در امتداد شهر ۱۳۸۹

مجموعه تلویزیونی:
سال‌های ابری ۱۳۹۳
رالی ایرانی (ویدئویی) ۱۳۹۲
مسیر انحرافی ۱۳۹۱
کمکم کن ۱۳۸۳
برای آخرین بار ۱۳۸۳
مسافری از هند ۱۳۸۱
عید آن سال‌ها ۱۳۷۸

برنامه‌های رادیویی
هفت شنبه
سه شنبهٔ خط خطی
آخرشه
سندس
روز هشتم
سینما صدا
«آبنبات» (به سردبیری مژده لواسانی) از شبکهٔ جهانی صدای آشنا
«چه فرصتی چه شبی» از شبکه جوان
آخ جون جمعه از رادیو تابستانه (رادیو فصلی)
چهار میخ
شب آفتابی (به سردبیری مژده لواسانی و اجرای فرزاد حسنی)
برندگان (به سردبیری مژده لواسانی و اجرای فرزاد حسنی)
شب‌های نقره‌ای
موسیقی من (به تهیه کنندگی فریبرز گلبن و اجرای فرزاد حسنی)
جمعه من (به تهیه کنندگی فریبرز گلبن و اجرای فرزاد حسنی)
اینجا شب نیست (رادیو جوان)

مطلب مرتبط:  بیوگرافی حبیب الله کاسه ساز

برنامه تلویزیونی
نیم رخ
کوله پشتی
جزر و مد
سی تا سی
مژده بده
تحویل بهار
نو در دو
اکسیر

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی فرزاد حسنی
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه