بیوگرافی علی لطیفی

5 سال پیش
بیوگرافی علی لطیفی
4.3/5 - (7 امتیاز)

بیوگرافی علی لطیفی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی لطیفی (زادهٔ ۱ اسفند ۱۳۵۴) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است.

 زندگینامه علی لطیفی

بیوگرافی علی لطیفی

فعالیت ورزشی

وی در تیم‌های بهمن کرج، استقلال تهران، پاس تهران، آدمیرا واکر، پیکان و ابومسلم مشهد سابقه بازی دارد. او در لیگ چهاردهم به عنوان دستیار حمید استیلی در تیم راه آهن مشغول به کار بود تا این که در تاریخ سوم دی ماه ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم راه آهن انتخاب شد. وی در سال ۱۳۹۴ سرمربی تیم تازه تأسیس اکسین البرز شد. وی هم‌اکنون سرمربیگری تیم فوتبال اکسین البرز را بر عهده دارد.

مدیر فنی پاس همدان

با گذشت سه هفته از حضور عنایتی در تیم پاس، همکاری وی با این باشگاه نتیجه بخش نبود و از این تیم جدا شد.
حالا پس از یک ماه از آخرین مذاکره پاسی ها با لطیفی، این بار نیز وی به عنوان مدیر فنی انتخاب و از امروز کار خود را در همدان آغاز می کند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره گفت: باتوجه به سوابق و تجربه علی لطیفی در لیگ ۲ کشور ، او را به عنوان مدیر فنی این فصل این پاس انتخاب کردیم.

امیر عظیمی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: لطیفی به خاطر یک دوره حضور موفق به عنوان سرمربی پاس از محبوبیت خاصی بین همدانی ها برخوردار است و امیدواریم در این فصل نیز به تیم کمک شایانی کند.
وی در خصوص انتخاب سرمربی تیم پاس نیز گفت: چهار گزینه مدنظر هستند و با آنها صحبت های نهایی نیز انجام شده و امروز در نشستی جلسه ای با علی لطیفی، با نظر وی سرمربی انتخاب می شود.
عظیمی بیان کرد: لطیفی اختیار تام در انتخاب سرمربی و امور فنی تیم دارد و امیدوارم تا شروع رقابت ها بتوانیم تیمی قدرتمند را تشکیل دهیم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رائول لوزانو

وی افزود: به هر حال باشگاه پاس با گزینه های متعددی برای سپردن سرمربیگری تیم صحبت کرد اما با توجه به شرایط این فصل به نتیجه لازم نرسید و امیدوارم انتخاب نهایی موثر واقع شود.
وی با اشاره به اینکه در لیگ ۲ حریف آسان وجود ندارد، گفت: در گروهی که تیم پاس قرار گرفته چندین تیم مدعی حضور دارند و به هیچ عنوان بازی راحتی نداریم.
تیم پاس در گروه B فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

مربیگری در اکسین البرز

علی لطیفی پس از مذاکره با مدیران باشگاه اکسین البرز

فصل آینده هدایت این تیم را در لیگ آزادگان بر عهده دارد.

علی لطیفی سابقه یک بازی سرمربی‌گری اکسین در فصل

گذشته لیگ آزادگان را در کارنامه خود دارد.

پیش از او یحیی گل‌محمدی هدایت این تیم را بر عهده داشت

که با فسخ قراردادش به تراکتورسازی تبریز پیوست.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی لطیفی
4.3/5 - (7 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه