بیوگرافی علی‌اکبر استاداسدی

5 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی علی‌اکبر استاداسدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی‌اکبر استاداسدی (زاده ۲۶ شهریور۱۳۴۴ در اردبیل)، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است. وی در ۵۱ بازی در سالهای ۱۳۷۴–۱۳۷۶ در ترکیب تیم ملی ایران قرار گرفت.

زندگینامه علی‌اکبر استاداسدی

بیوگرافی علی‌اکبر استاداسدی

فعالیت ورزشی

استاداسدی برای برخی باشگاه‌ها بازی کرد که نامدارترین آن‌ها ذوب‌آهن اصفهان بود. وی در جام جهانی ۱۹۹۸ عضو تیم ملی ایران بود. استاد اسدی به مدت ۶ سال در تیم گسترش فولاد دستیار بود ولی بعد از سرمربی شدن رسول خطیبی او برکنار شد.

زندگی شخصی

روایت زندگی از زبان خودش

به گزارش فوتبال آنلاين کسي که هشت سال دفاع جلو زن تيم ملي ايران به حساب مي آيد و البته در آن سال ها شايعه بود خواهرزاده سعيد فائقي است. به هر حال پس از خداحافظي او از فوتبال که سال ۱۳۷۸ اتفاق افتاد، کسي سراغ او را نگرفت. خودش مي گويد:«در اين مدت عليرضا منصوريان فقط به من زنگ مي زد.»استاد اسدي در وصف اينکه الان به چه کاري مشغول است، مي گويد:«ما فوتباليست ها به جز فوتبال کار ديگري بلد نيستيم.

براي همين بايد مربيگري کنيم يا مسافرکشي. الان هم من ماشين خريد و فروش مي کنم. البته در اين مدت مدرک مربيگري B را هم گرفتم ولي حتي مديران هيات فوتبال آذربايجان به من يک تيم نوجوانان هم ندادند. او که خاطره گل به خودي عجيبش در بازي پلي آف با ژاپن تا سال ها بين مردم بر سر زبان ها بود و البته کسي نفهميد که چرا داور آن را مردود اعلام کرد، الان هيچ نقشي در فوتبال ايران ندارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی راینولد مسنر

او که سابقه يک ربع ساعت بازي در مسابقه با استراليا را هم دارد، مي گويد:«در آن بازي دکتر ذوالفقارنسب بعد از اينکه گل دوم را زديم از من خواست به سرعت گرم کنم. يادم هست که به من گفت استاد نه از تو مي خواهيم بازي سازي کني، نه توپ را پاس بدهي. فقط خودت را به توپ برسان و آن را از محدوده خطر دور کن، در آن ۱۸ دقيقه به قدر ۹۰ دقيقه دويدم.»و البته بخشي ديگر از حرف هاي استاد اسدي:« حاجي مايلي خيلي مرد بود. من در زمان او براي دومين بار به تيم ملي دعوت شدم. دفعه اول که به تيم ملي دعوت شدم مربيان من را نمي شناختند و اصلاً نمي دانستند که من در چه پستي بازي مي کنم.

حتي در يک بازي تمريني من را گذاشتند مهاجم و بعد از آن بود که از ليست خط خوردم.»البته استاداسدي اعتراض دارد به اينکه پول پاداش صعود به جام جهاني ۹۸ را برده اند هتل المپيک ساخته اند و در جايي هم افشا کرده که جلال طالبي مربي ترسويي بوده. (تاريخ اين مصاحبه ۲۲/۸/۱۳۸۶ است)

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علی‌اکبر استاداسدی
5/5 - (1 امتیاز)
2
برچسب ها :

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  • جلیل
    2 سال پیش

    پس کی دعوتش کرده بود که نمی شناختمش و نمی دونستم پستش چیه؟

  • مرتضی
    1 سال پیش

    استاد اسدی در اون زمان در حد خودش بازیکن خوبی بود، ولی حیف دلیل اینکه زیاد شناخته نشه نشد، چندین سال پیش دیدم یه پیکان قهوه ای ۵۹ داشت که از سوپر مارکت خرید کرد سوار شد رفت واقعا ناراحت شدم که بعد چندین سال با این وضعیت