بیوگرافی نادر محمدخانی

5 سال پیش
4/5 - (54 امتیاز)

بیوگرافی نادر محمدخانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

نادر محمدخانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

 زندگینامه نادر محمدخانی

بیوگرافی نادر محمدخانی

فعالیت ورزشی

وی در جام جهانی ۱۹۹۸ برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد. وی از مدافعان بنام فوتبال ایران بوده‌است. در سال ۱۹۹۰ با تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی ۱۹۹۰ – پکن به عنوان قهرمانی رقابت‌ها دست یافت.

نادر از مدافعان با اخلاق فوتبال ایران بوده‌است.

محمدخانی در فوتبال باشگاهی در تیم هائی چون پرسپولیس عضویت داشت. وی در دربی معروفی که پرسپولیس در ان نه نفره شد حضور داشت و یکی از دو اخراجی پرسپولیس بود

اوج درخشش نادر محمدخانی بعد از اخراج محمد مایلی کهن و روی کار آمدن تومیسلاو ایویچ بر روی نیمکت سرمربی گری تیم ملی ایران در راه آماده‌سازی تیم ملی ایران جام جهانی ۹۸ فرانسه بدست آمد.

محمدخانی بعد از اخراج ایویچ و روی کار آمدن جلال طالبی در ۳ بازی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مدافع ثابت تیم ملی ایران بود و بازی‌های درخشانی از خود ارائه داد و بعد از جام جهانی با بازوبند کاپیتانی جام قهرمانی رقابت‌های آسیایی تایلند را با تیم ملی ایران در زمان سرمربی گری منصور پور حیدری به ارمغان آورد. (وی در بازی ایران و یوگسلاوی در غیاب احمدرضا عابدزاده بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست)

نادر محمدخانی ۱۶ – ۱۷ سالی است که دیگر فوتبال بازی نمی‌کند. او به خارج از کشور مهاجرت کرد و فرصت مربی‌گری برایش مهیا نشد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی نادر محمدخانی
4/5 - (54 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه