بیوگرافی جواد منافی

5 سال پیش
بیوگرافی جواد منافی
5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی جواد منافی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

جواد منافی (زاده ۱ مهر ۱۳۴۹) بازیکن سابق فوتبال ایران است. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران را دارد.

 زندگینامه جواد منافی

بیوگرافی جواد منافی

فعالیت ورزشی

جواد منافی که یکی از بهترین مدافعان چپ ایران به شمار می‌رفت، در سال ۱۳۷۳ و پس از پایان مرحله گروهی مسابقات لیگ، در یک تصادف رانندگی به شدت مصدوم شد و به یک هفته کما رفت. پس از این رخداد او بسیار کوشید تا خود را به آمادگی پیشین برساند، اما در این راه چندان کامیاب نبود و مجبور شد در جوانی و در سن ۲۴ سالگی برای همیشه فوتبال حرفه‌ای را کنار بگذارد.

حاشیه ها

ماجرای تصادف

در سال ۱۳۷۳ و پیش از شهرآورد معروف آن سال که قرار بود جمعه، نهم دی‌ماه برگزار شود؛ دیداری که بازی رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ آزادگان محسوب می‌شد، در پایان یک تمرین سراغ حمید درخشان و ناصر محمدخانی می‌رود و تقاضای مرخصی می‌کند. کادر فنی هم زیربار نمی‌رود، اما سرانجام درخشان که پافشاری او را می‌بیند، با مرخصی یک‌روزه‌اش موافقت می‌کند.

پسر جوان و خوش‌آتیه پرسپولیس هم بار سفر می‌بندد، اما تنها چند کیلومتر با ساری فاصله دارد که یکباره خودرویی را در چندمتری و روبه‌روی خود می‌بیند. یکباره پای راست و چپش، پدال کلاچ و ترمز را می‌چسبد؛ حرکتی غریزی که باعث می‌شود، بی‌ام‌و از جاده کنده و لحظه‌ای بعد روی جاده سرنگون شود. خطر از بیخ گوش جوان خوش‌تکنیک تیم‌ملی ایران می‌گذرد، اما او پس از چهار سال می‌تواند دوباره از بسترش برخیزد! آن تصادف شدید و هولناک، استعداد بزرگی را از فوتبال ایران می‌گیرد تا راه برای رضا شاهرودی و مهرداد میناوند باز شود.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فابیو کونترائو

عدم تحمل رفتارهای علی پروین

بعد از اینکه تصادف کردم سعی کردم و دوباره برگشتم. یک ماه و نیم با کمک آقای عابدینی رفتم آلمان. بعد هم رفتم کرواسی. یک ماهی هم آنجا بودم. آخرین بار هم یک سفر به اسلوونی داشتم و دو ماهی زیرنظر یک مربی بدنسازی کردم. امیدوار بودم که بتوانم برگردم اما دکترها گفته بودند حق بازی و حتی سر زدن نداری. اما می‌خواستم بازی کنم. رفتم سر تمرین پرسپولیس. برخورد جالبی با من نشد. آن موقع پروین سرمربی تیم بود. من تصادف کردم و نیاز داشتم حمایت روحی شوم ولی خوردبین آمد گفت علی آقا گفته تو به درد من نمی‌خوری. هر جا می‌خواهی برو. من هم خداحافظی کردم و رفتم. این‌ همه سختی را تحمل کردم، روی ویلچر بودم اما طاقت این رفتارها را دیگر نداشتم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی جواد منافی
5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه