بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده

5 سال پیش
بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده
4.5/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

بهزاد داداش‌زاده (زادهٔ اول تیر ۱۳۵۰-رشت) بازیکن سابق و مربی فعلی فوتبال ایرانی است. او از زمره بازیکنانی است که در هر دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کرده‌است.

زندگینامه بهزاد داداش‌زاده

بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده

فعالیت ورزشی

او در تیم استقلال رشت به مربیگری مجید جهانپور چهره شد و سپس با فقط بیست سال سن در خط هافبک پرسپولیس بازیهای زیادی را انجام داد و با آن تیم فینالیست جام در جام آسیا شد. او پس از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ که گل زیبایی را هم با ضربه سر در آن به ثمر رسانده بود شش ماه از حضور در میادین محروم شد.

او پس از بازی در پیام مشهد و ذوب آهن اصفهان به استقلال تهران رفت و چهار سال در ان تیم توپ زد و با استقلال هم قهرمان لیگ و جام حذفی ایران شد . داداش زاده در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۴ عضو ثابت تیم ملی ایران بود.

حاشیه ها

حمله به خداداد عزیزی

بهزاد داداش‌زاده بازیکن سابق تیم استقلال رشت

و باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص اتفاقاتی

که در بازی روز گذشته این تیم مقابل سپاهان رخ داده

است، گفت: روی صحبتم اول با مالک باشگاه است.

آقایی که نتوانسته در یزد کار کند، چگونه به سپیدرود

آمده است؟ متأسفانه این وسط فقط بحث دلالی مطرح

شده که چنین افرادی مالک باشگاه شده‌اند. الان هم

باب شده که اکثر هیأت فوتبال استان‌ها موظف هستند خودشان درآمدزایی کنند. اگر این باشگاه‌ها پول ندارند و این فوتبال درآمدی برایشان ندارند چرا آقایان دودستی به میز و صندلی خود چسبیده‌اند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی الکساندر دراگوویچ

وی افزود: رئیس هیأت فوتبال خودش فوتبالی است ولی همه افراد دور و اطرافش غیرفوتبالی هستند. ما در پایه‌ها خوب بودیم اما در بزرگسالان چه کردیم؟ سرنوشت ملوان، چوکا و داماش نشان‌دهنده بی‌کفایتی رئیس هیأت فوتبال است. نمی‌دانم چرا تیم را از تن‌زاده گرفتند. او حداقل نصف هزینه‌های این تیم را تقبل می‌کرد.

بازیکن سابق تیم استقلال رشت و فوتبال گیلان افزود: چرا هیچ‌کس نمی‌پرسد علی کریمی سال گذشته به چه دلیل این همه دغدغه داشت. شاید خود کریمی بهتر بداند که سرپرست فعلی تیم (افشین ناظمی) بین بازیکنان و کادر فنی اختلاف انداخت و الان هم در حال اختلاف انداختن بین عزیزی و بازیکنان است چون خودش می‌خواهد سرمربی شود. من قدمت این باشگاه را می‌دانم ولی آقایان به دنبال منافع شخصی‌شان هستند.

زمانی که از داماش جدا شدم بی سروصدا رفتم ولی هرگز بد آنها را نخواستم، چرا باید باشگاه سپیدرود به روزی بیفتد که لیدرهایش با هم اختلاف داشته باشند. مافیای فوتبال رشت حتی به صداوسیمای استان هم رخنه کرده و فقط افرادی برای کارشناسی به آنجا می‌روند که با آقایان هماهنگ باشند. درباره گزارشگران فوتبال هم حرف زیاد دارم ولی نمی‌خواهم اسمی از کسی ببرم. آقایان در این باند قاطی شده و آنها هم تقریباً آلوده‌ شده‌اند.

داداش‌زاده گفت: روز گذشته صحنه‌های زشتی را دیدم. خداداد عزیزی بازیکن بزرگی بوده و دل این ملت را شاد کرده اما همه می‌دانند اخلاق او به شکلی است که تحمل فحاشی را ندارد، از طریق همین رسانه اعلام می‌کنم اگر عزیزی توهین‌ها را به کل مردم رشت کرده که همان توهین‌ها نثار خودش باشد. من یک رشتی هستم و با افتخار این را می‌گویم و اجازه نمی‌دهم کسی به مردم شهرم توهین کند. عزیزی باید احترام بگذارد و سکوت کند. خود او می‌داند که بزرگش کرده‌ام و من باعث شدم او با وساطت آقایان مصطفوی و جواد منافی به تیم امید برگردد. برای سرپرست این تیم که به دنبال زیرآب‌زنی است متأسف هستم که اجازه می‌دهد خداداد عزیزی به مردم شهرش توهین کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی خولیو ولاسکو

وی در پایان گفت‌وگو با فارس گفت: آقای عزیزی به چه حقی به مردم شهر توهین کردی، شما باید از تک تک مردم عذرخواهی کنی چون این هوادار حق دارد عصبانی باشد و تابه‌حال به چشمش ندیده تیم شهرش ۶ گل بخورد حتی از استقلال و پرسپولیس.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی بهزاد داداش‌زاده
4.5/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه