بیوگرافی غلامرضا رضایی

5 سال پیش
بیوگرافی غلامرضا رضایی
3.9/5 - (35 امتیاز)

بیوگرافی غلامرضا رضایی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

غلامرضا رضایی (زاده ۱۵ مرداد ۱۳۶۳ – شیراز) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

 زندگینامه غلامرضا رضایی

بیوگرافی غلامرضا رضایی

فعالیت ورزشی

وی فوتبال حرفه‌ای را از تیم فجرسپاسی شروع کرده و در سال ۱۳۸۶ به تیم صباباتری پیوست، در سال ۱۳۸۸ به عضویت تیم الامارات درآمد، در همان سال به تیم فولاد خوزستان پیوست و پس از یک فصل در خرداد ۱۳۸۹ به پرسپولیس تهران رفت.

حضور در تیم ملی ایران
رضایی در سال ۱۳۸۷ به تیم ملی فوتبال ایران به مربیگری علی دایی دعوت شد؛ که در بازی با تیم ملی فوتبال زامبیا اولین گل ملی خود را به ثمر رساند.

سپیدرود

با عقد قراردادی یک ساله به تیم سپیدرود رشت پیوست.

رضایی سابقه عضویت در تیم‌های پرسپولیس، فولاد خوزستان و فجرسپاسی را در کارنامه دارد.

جریمه توسط باشگاه

علیرضا وهابی مدیر روابط عمومی باشگاه سپید رود گفت: غلامرضا رضایی بازیکن سپیدرود رشت چند هفته پیش به خاطر شعارهای هواداران سپیدرود تصمیم به ترک شهر رشت گرفت و دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکرد.

وی افزود: بعد از این اتفاق میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با ابراز گلایه از این بازیکن گفت: رضایی به قراردادش پایبند نبوده و حتی اگر به تمرینات هم برگردد ما دیگر او را نمی‌خواهیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپید رود اعلام کرد: مسئولان باشگاه سپیدرود ،غیبت‌های طولانی این بازیکن را غیر موجه قلمداد کردند و در نشستی در قالب کمیته انضباطی حکم جریمه را در این خصوص صادر کردند.

علیرضا وهابی افزود:با حکم کمیته انضباطی این بازیکن باید تمامی مبلغی که ابتدای فصل از باشگاه دریافت کرده است را به باشگاه سپیدرود برگرداند

مطلب مرتبط:  بیوگرافی مسعود صالحیه

وی تصریح کرد: ما ۵۰۰ میلیون ریال به وی پرداخت کردیم و یک فقره چک دست این بازیکن داریم که البته آن چک مشکل شماره حساب دارد و باید به باشگاه برگردانده شود و اگر رضایی این مبلغ را به باشگاه برنگرداند ما از او به فدراسیون شکایت می‌کنیم.

افتخارات ورزشی

افتخارات
پرسپولیس تهران
قهرمان جام حذفی ۹۰–۱۳۸۹
نایب قهرمان جام حذفی ۹۲–۱۳۹۱

فولاد خوزستان
قهرمان لیگ برتر ۹۳–۱۳۹۲

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی غلامرضا رضایی
3.9/5 - (35 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه