بیوگرافی علیرضا عباسفرد

5 سال پیش
بیوگرافی علیرضا عباسفرد
3.2/5 - (4 امتیاز)

بیوگرافی علیرضا عباسفرد به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

علی‌رضا عباس‌فرد (زادهٔ ۲۸ مهر ۱۳۶۰ در شیراز کوار.روستای نوروزان ) بازیکن فوتبال ایرانی است. وی در پست مهاجم بازی می‌کند.

 زندگینامه علیرضا عباسفرد

بیوگرافی علیرضا عباسفرد

فعالیت ورزشی

او اکنون عضو باشگاه باشگاه فوتبال سارواک مالزی است. عباسفرد در فصل ۱۳۸۷–۸۸ از باشگاه صباباتری به باشگاه استقلال تهران پیوست. او پیش از عضویت در باشگاه صبا باتری در تیم‌های برق شیراز و سایپای کرج بازی می‌کرد.

وی در فصل ۹۱–۱۳۹۰ به عضویت تیم راه‌آهن درآمد.

حضور در فوتبال مالزی

روبرت آلبرتˈ سرمربی تیم فوتبال ساراواک مالزی با اشاره به پیوستن یک بازیکن استرالیایی به این تیم، گفت: وی می تواند جانشینی برای علیرضا عباسفرد باشد که نتوانسته است خود را با شرایط فوتبال مالزی وفق دهد.
ˈرای گریفیتسˈ مهاجم پیشین تیم ملی استرالیا با خداحافظی از تیم ˈآدلاید یونایتدˈ به تیم ساراواک مالزی در لیگ این کشور پیوست و قرار است در این تیم باشگاهی توپ بزند.

سرمربی تیم ساراواک به برناما گفت: گریفیتس از امروز (جمعه) این تیم مالزیایی را همراهی می کند.
وی گفت: این بازیکن استرالیایی قرار است جایگزین دو بازیکن خارجی مصدوم تیم ساراواک مالزی شود و همچنین جانشینی برای علیرضا عباسفرد است.

وی گفت قرارداد علیرضا عباسفرد با تیم ساراواک آخر ماه جاری میلادی (۱۱ فروردین ۹۳) پایان می یابد.

عباسفرد فوتبالیست ۳۲ ساله ایرانی در فصل ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸ از باشگاه صباباتری به باشگاه استقلال تهران پیوست.
او پیش از آن در تیم های برق شیراز، سایپای کرج، پیکان، راه آهن و آلومینیوم هرمزگان بازی کرده است.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی هوگو لوریس

سرمربی تیم ساراواک مالزی همچنین اعلام کرد در صورتی که بازیکنان مصدوم تیم درمدت معینی بهبود نیابند با بازیکنان دیگر خارجی قرارداد منعقد خواهد شد.
تیم ساراواک در سوپرلیک مالزی با شش بازی ۹ امتیازی است و در رده پنجم لیگ ۱۲ تیمی این کشور قرار دارد. باشگاه فوتبال ساراواک سال ۱۹۷۴ تاسیس شده و ورزشگاه ۴۰ هزار نفری دارد.

خداحافظی از فوتبال

علیرضا عباسفرد مهاجم حرفه ای و گلزن فوتبال ایران که سابقه حضور در لیگ برتر فوتبال ایران با پیراهن تیمهای برق شیراز،راه آهن تهران،صبا قم و استقلال تهران را در کارنامه دارد،در آخرین دیدار قشقایی در فصل جاری پس از به ثمر رسانده گل پنجم قشقایی در حالی که بازوبند کاپیتانی قشقایی را بر روی بازو بسته بود با پیراهن قشقایی شیراز از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی علیرضا عباسفرد
3.2/5 - (4 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه