بیوگرافی هرایر مکویان

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی هرایر مکویان به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

هرایر هوهانسی مکویان (متولد ۲ سپتامبر ۱۹۸۶ در شهر لِنیناکان)، بازیکن فوتبال اهل ارمنستان می‌باشد.

زندگینامه هرایر مکویان

بیوگرافی هرایر مکویان

فعالیت ورزشی

او هم‌اکنون برای تیم باشگاهی استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ارمنستان بازی می‌کند. این بازیکن سابقه بازی در تیم‌های باشگاهی شیراک، آرارات، اولیس، میکا، اسپارتاک نالچیک، دینامو چسکه بودیوویتسه، گندزاسار و استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد. این بازیکن در جریان بازیهای مقدماتی جام ملتهای اروپا در مقابل تیم پرتغال علاوه بر گلزنی بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد در همین چارچوب از سوی روزنامه و خبرگزاری‌های معتبر اروپایی در تیم منتخب اروپا در بین یازده نفر اصلی قرار گرفت. همچنین او بعد از هنریخ مخیتاریان کاپیتان دوم تیم ملی ارمنستان محسوب می‌شود.

حاشیه ها

مشکل با منصوریان

۳ روز مانده به پایان نقل و انتقالات در حالیکه نیمی از تیم‌های ایران من را می‌خواستند اعلام کردند که من در فهرست منصوریان نیستم، مدیران باشگاه استقلال گفتند منصوریان نامه عدم نیاز تو را زده و در آن شرایط که کلی از پیشنهادات را به خاطر قراردادم از دست داده بودم مجبور شدم زیر بار حرف آقای منصوریان بروم و بیرون از گود بنشینم.

در این مدت سختی‌های زیادی کشیدم و تیم ملی ارمنستان را هم از دست دادم، جالب است منصوریان مدعی بود با مدیر برنامه‌های من دوست صمیمی است اما در مورد نخواستن من کلامی با او حرف نزد. این را هم بگویم که از تمام مربیانی که در لیگ ایران با من تماس گرفته و اعتقاد به من داشتند تشکر می‌کنم.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی فیلیپ مکسس

یک ماه قبل از پایان لیگ به سرمربی تیم گفتم اگر مرا نمی‌خواهی اجازه بده بروم در مورد طلبم توافق می‌کنیم و من دوستانه از تیم جدا می‌شوم چون در پست تخصصی‌ام بازی نمی‌کنم و این به من آسیب می‌زند اما منصوریان گفت بازیکنی که در ۴ پست بازی می‌کند بین‌المللی است و نباید از تیم جدا شود. من فقط روی صحبتم با منصوریان این است که اگر باز هم به فوتبال برگشتی کاری که با من کردی با دیگران نکن، اتفاقاً اگر یک بازیکن ببیند سرمربی صادقانه به او می‌گوید که نیازی به سبک بازی‌اش ندارد خوشحال هم می‌شود.

افتخارات ورزشی

باشگاهی

لیگ برتر فوتبال ارمنستان نایب قهرمانی (۱): ۲۰۰۸
جام استقلال ارمنستان (۱): ۲۰۰۸
جام استقلال ارمنستان نایب قهرمانی (۱): ۲۰۰۷

لیگ برتر فوتبال ارمنستان مقام سوم (۱): ۲۰۰۹

جام استقلال ارمنستان (۱): ۲۰۱۱

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی هرایر مکویان
Rate this post
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه