بیوگرافی حمید عسکری

6 سال پیش
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی حمید عسکری همراه با جزئیات و حاشیه ها و عکس ها و تصاویر اینستاگرام

حمید عسکری (زاده ۲۰ مهر ۱۳۵۷ در آبادان) خواننده پاپ، آهنگساز، بازیگر و ترانه سرای ایرانی است.

زندگینامه حمید عسکری

بیوگرافی حمید عسکری

فارغ التحصیل رشته کارشناسی مدیریت صنعتی است، اصالتا شیرازی است و مادرش هنگام بدنیا آوردن او در خانه پدرش در آبادان بود ولی بزرگ شده اصفهان است. دو خواهر و یک برادر دارد.

آغاز کار هنری

او خواننده ، آهنگساز و ترانه سرای ایرانی است که با ترانه قسمت معروف شد. از سال ۱۳۷۷ فعالیت موسیقی خود را شروع کرد. فعالیت هنری خود را از سال ۸۴-۸۵ به صورت حرفه ای آغاز کرد. تاکنون ۳ آلبوم رسمی (کما ۱،کما ۲،کما ۳) روانه ی بازار کرده. چهارمین آلبوم او خوشبختی در تاریخ ۱۵ بهمن ۹۲ منتشر شد. ترک های تلافی و قسمت یک شبه او را معروف کرد این آلبوم در همان سال پرفروش ترین آلبوم موسیقی شد تا جایی که از او بعنوان پدیده موسیقی سال نام بردند. اوایل که آلبوم او به بازار آمد خیلی ها به اسم شادمهر عقیلی فروختند در صورتی که او کسی نبود جز حمید عسگری . رنگ و جنس صدای حمید و شادمهر تا حدی به هم شباهت دارد و این شباهت به نفع او تمام شد. او می گوید :هیچ کس در توانایی های شادمهر شکی ندارد البته شباهت صدای من و شادمهر چیز طبیعی در عالم موسیقی است چرا که صداها در عین تفاوت ها شباهت های زیادی به هم دارند .

حاشیه ها

ازدواج حمید عسکری

حمید عسگری با آنا آرمیته در سال ۹۱ ازدواج کرده است. این زوج در اردیهبشت ۹۴ صاحب یک پسر بنام کارن شدند، می گوید مهم‌ترین اتفاق زندگی من همین آشنایی با همسرم و ازدواج با او بود بنابراین برای من تا همیشه زندگی در کنار خانواده در درجه اول قرار دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی جی رایان

علاقه به فوتبال و استقلال

علاقه حمید عسکری به فوتبال به زمانی برمی‌ گردد که او در حوالی شهرک مبارکه اصفهان مثل خیلی از بچه‌ ها سرگرم فوتبال بازی کردن بود و او حتی به تمرینات ذوب آهن نیز سر می‌ زد. او حتی یکبار در تمرینات ذوب آهن با ناصر حجازی سرمربی وقت این تیم اصفهانی دیدار کرد، حمید عسکری بارها اعلام کرده است استقلالی است. حمید عسکری به رنگ آبی علاقه دارد و از کودکی یک استقلالی دو آتیشه بوده و حتی الان هم با هزار دغدغه کاری که دارد بی خبر از اخبار استقلال و بازی های تیم محبوبش نیست.

رستوران داری

او مدتی رستورانی رو باز کرد اما در ین کار موفق نبود و میگوید تجربه ناموفق شد برام.

زایمان مادر در اّبادان

پدر و مادرم هر دو اصالتا اهل استان فارس‌ اند اما در فولادشهر اصفهان زندگی می‌ کردند، پدرِ مادرم در شرکت نفت آبادان کار می‌کرد و مادرم موقع زایمان به آبادان رفت. من آبادان به دنیا آمدم و شناسنامه‌ ام را از آن جا گرفتند اما در فولادشهر اصفهان بزرگ شدم.

برندباز نیستم

خیلی برندباز نیستم و هر لباسی را که ببینم و دوست داشته باشم و احساس کنم که به من می آید، تهیه می کنم.

صدای مورد علاقه حمید عسکری

صدای سیاوش شمس را هرگز فراموش نمی کند و صدای محمد علیزاده رو خیلی دوست دارد.

غذای مورد علاقه حمید عسکری

غذای مورد علاقه حمید عسگری قیمه های مادرش است. او اصلا اهل اشپزی کردن نیست.

صمیمی ترین دوست حمید عسکری

صمیمی ترین دوست حمید عسگری میلاد ترابی است.

شرایط روحی حمید عسکری

وقتی غمگین است می خواند. با ترانه هایی که خودش گفته ارتباط بیشتری برقرار کرده است چون ترانه ها را با توجه به شرایط روحی خودش گفته است. از میان ترانه ها ترانه بازم دلم گرفته و چند روزی که رفتی رو خیلی دوست دارد.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی دنیل اسپینوزا

شب تولد و کنسرت حمید عسکری و سورپرایزش

یکی از با شکوه ترین شبهای حمید عسکری کنسرتی بود که شب تولدش اجرا کرد و با سورپرایز دوستانش مواجه شد. شبی که او در سالن میلاد کنسرت داشت و این کنسرت همزمان با شب تولد او بود تا این خواننده شبی با شکوه را هم سپری کند مخصوصا این که این کنسرت وقتی جذاب تر شد که یک مهمان ویژه را هم برای آقای صدا داشت و او کسی نبود جز فرهاد مجیدیحمید عسکری هر وقت از استقلال حرف میزد از علاقه قلبی خود به بازی فرهاد مجیدی هم صحبت می کرد. خداحافظی مجیدی از فوتبال هم یکی از آن اتفاقات تلخی بود که او از فوتبال یاد می کرد. به هر حال برای شب تولد او حضور مجیدی در کنسرتش می توانست یک سورپرایز باشد و نکته قابل توجه بی خبری حمید از این اتفاق بود.

بازیگری حمید عسکری

حمید عسکری در فیلم سینمایی شانس، عشق و تصادف به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده است. او بعد از حضور در فیلم محمد بانکی برای دومین بار است که بازی جلوی دوربین یک فیلم سینمایی را تجربه می کند. فیلمبرداری شانس، عشق و تصادف که ظاهرا نام موقت این فیلم است بزودی در شمال کشور به پایان می رسد.

فعالیت های هنری حمید عسکری

وی تا کنون ۵ آلبوم رسمی و دارای مجوز منتشر کرده‌است. او همچنین چند کنسرت نیز در ایران اجرا کرده‌است.

فیلم‌شناسی
شام ایرانی (۱۳۹۰)
شانس، عشق، تصادف (۱۳۹۳)
سریال سی و نه هفته (۱۳۹۳)
دو دوست (۱۳۹۳)

آلبوم ها

دلبریده (۸۶) ( به دلم مونده، بی‌تفاوت، دل دل نکن به رفتن، دوست دارم، گریه نکن، ناشناسی، پرونده، شعر عاشقانه )
کما ۱ (۸۵) ( تلافی، قسمت، دلم گرفته، بارون، خاطره، سنگ غرور، کی عوض شده؟، طعنه، باور )
کما ۲ (۸۸) ( فرشته ، گل من، خسته شدم ، خنده و گریه، ستاره، تقصیر، واسه این که، چشمای تو، وقت رفتن )
کما ۳ (۸۹) ( به عشق تو، بیا دنبال من، مث من و تو، اگه به تو نمی‌رسم، من کجای زندگیتم، قسم، آهای تو که عشق منی، هر چی بگی همونه، التماس )
خوشبختی (۹۲) ( خیلی دوست دارم، خداحافظ عشق من، هوای گریه، بزن بارون، خوشبختی، تقاص، آهنگی که دوست داشتی، روزگار، بگو دوسم داری، سوزن، عشق یه طرفه، خیلی دوست دارم (بی کلام) )
از عشق (۹۴) ( خواهش که می‌کنم، ایده‌آل، عشق تو، فراموشی، می‌ترسیدم ، گریه مرد، عشق سابق، خط به خط، ماه من، از عشق، کناریت، کبریت )
دیوونه‌وار (۹۵) ( کلافه، اتاق خواب، رویا، توقع، دوستای‌ مشترک، دیوونه‌وار، نفرین، اصرار، وای از عشق )

مطلب مرتبط:  بیوگرافی محمدعلی حدادیان

تور کنسرت در آمریکا و کانادا
وی در سال ۱۳۹۲ کنسرت‌هایی را در شهرهای لس آنجلس (سالن تئاتر دالبی)، سن خوزه، نیویورک، واشینگتن، دالاس و تورنتو برگزار کرد که با استقبال خوب ایرانیان مقیم آمریکا و کانادا مواجه شد.

عکس ها و تصاویر اینستاگرامی بیوگرافی حمید عسکری
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه