بیوگرافی سجاد مشایخی

5 سال پیش
1.5/5 - (2 امتیاز)

بیوگرافی سجاد مشایخی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

سجاد مشایخی (زادهٔ ۴ اسفند ۱۳۷۲) بازیکن ایرانی پست گارد راس بسکتبال است.

زندگینامه سجاد مشایخی

بیوگرافی سجاد مشایخی

فعالیت ورزشی

او عضو تیم ملی بسکتبال مردان ایران در رده‌های پایه و بزرگسالان بوده و در تیم باشگاهی باشگاه بسکتبال پالایش نفت آبادان بازی کرده‌است. او هم‌اکنون برای باشگاه بسکتبال پتروشیمی بندر امام خمینی در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می‌کند.

انگیزه ای مضاعف برای جام جهانی

سجاد مشایخی در نشست خبری بعد از دیدار با فیلیپین اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. فیلیپین چیزی کم نداشت و در حمله خوب بود. این تیم در دفاع نقطه ضعف دارد که آنالیز کرده بودیم و نتیجه داد. جاهایی اشتباه داشتیم و باید کار کنیم. فیلیپین تیم سرعتی و شوت زنی است که نفوذ هم می‌کند و واقعا چیزی کم ندارد.

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: سهمیه گرفتن خیلی برای ما مهم است و امیدوارم با بازی خوب بتوانیم سهمیه جام جهانی را بگیریم. بازی با ژاپن قطعا سخت خواهد بود و تلاشمان این است که با بازی بهتر برنده شویم.

او درباره دیدار روز دوشنبه برابر ژاپن بیان کرد: ژاپن سرعتی است. نظم دارد، از بازیکن خارجی استفاده می‌کند و خطرناک‌تر از قبل شده است. ما صمد را نداریم
و حامد حدادی آسیب دارد. او امروز هم با آسیب روی نیمکت نشست و کنارمان بود. به هر حال همه تلاش می‌کنیم نتایج لازم را بگیریم و به جام جهانی برویم.

صحبت درباره اهمیت جام جهانی

کسب سهمیه جام جهانی اهمیت زیادی دارد و همه تلاش ما این است که به آن برسیم. دیدار بعدی ما با ژاپن است که تیمی سرعتی و منظم است و از بازیکن خارجی هم بهره می‌برد. ژاپن از فیلیپین خطرناک‌تر است و باید به این نکته هم اشاره کنم که ما در دیدار با این تیم صمد نیک‌خواه را هم نداریم. ضمن این که حضور حدادی در کنار تیم هم معلوم نیست.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی رافائل کابرال
عکس های اینستاگرامی بیوگرافی سجاد مشایخی
1.5/5 - (2 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه