بیوگرافی فرید اصلانی

5 سال پیش
بیوگرافی فرید اصلانی
5/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی فرید اصلانی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

فرید اصلانی (فارسی: فرید اصلانی؛ زادهٔ ۴ ژوئیه ۱۹۸۸) یک بازیکن بسکتبال اهل ایران است.

زندگینامه فرید اصلانی 

بیوگرافی فرید اصلانی

فعالیت ورزشی

در سال‌های متعدی به عنوان نخبه بسکتبال شناخته شد و به عنوان جوان‌ترین بازیکن تیم ملی شناخته شد در سال ۹۵ به عنوان سومین بازیکن برتر لیگ شناخته شد

در طی سال‌های آتی نیز درخشش فراوانی داشته.

او اکنون یکی از بهترین گاردهای لیگ برتر بسکتبال کشور و تیم ملی ایران می‌باشد.

حضور در نیروی زمینی برای خدمت سربازی

فرید اصلانی، ملی‌پوش بسکتبال ایران که به دلیل خدمت سربازی نتوانسته بود با تیمی قرارداد ببندد برای گذراندن ماه‌های آخر خدمت خود به تیم بسکتبال نیروی زمینی پیوست و از هفته ششم در ترکیب این تیم خواهد بود.
به گزارش ایسنا، نیروی زمینی تاکنون شهرداری گرگان و شهرداری کاشان را شکست داده و برابر نفت آبادان و پتروشیمی مغلوب شده و در رده هفتم جدول لیگ قرار دارد.

ارسلان کاظمی، وحید دلیرزهان، صالح فروتن، محسن توانا، اشکان خلیل‌نژاد، محسن توانا، حامد بیگی، محمد ترابی و مبین شیخی از دیگر بازیکنان این فصل نیروی زمینی هستند.

حاشیه ها

ترک اردوی تیم ملی

فرید اصلانی ملی‌پوش بسکتبال ایران که به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شود اردوی تیم ملی را ترک کرد و در ادامه تمرین‌ها شرکت نمی‌کند.

با اینکه کادرفنی تیم ملی بسکتبال در تلاش است تا لیست ۱۲ نفره تیم برای بازی‌های آسیایی را پنهان کند اما سایت رسمی بازی‌ها ملی‌پوشان ایران را معرفی کرده‌است. طبق اعلام این سایت صمد نیکخواه‌بهرامی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، آرن داوودی، محمد جمشیدی، بهنام یخچالی، سجاد مشایخی،‌ محمد حسن‌زاده، روزبه ارغوان، میثم میرزایی،‌ نوید رضایی‌فر و وحید دلیرزهان نفرات اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی هستند که در میان بازیکنان درون اردو فرید اصلانی، رسول مظفری و محمد ترابی جایی در ترکیب ندارند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی وینفرد شفر

اصلانی که فصل خوبی را پشت‌سر گذاشت و جزو بازیکنان موثر تیم ملی بود پیش‌بینی می‌شد که در ترکیب تیم ملی باشد اما در نهایت طبق نظر کادرفنی تیم ملی خط خورد. با اینکه مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی بارها تاکید کرده احتمال تغییر در این لیست وجود دارد به نظر می‌رسد که همین نفرات راهی جاکارتا می‌شوند که این موضوع باعث ناراحتی فرید اصلانی شده و شنیده شده او در ادامه تمرینات تیم ملی حاضر نشده‌ است.

در عکس‌های فدراسیون از تمرین امروز تیم ملی و حضور پرویز پرستویی در کنار ملی‌پوشان نیز فرید اصلانی دیده نمی‌شود.

نکته جالب توجه اینجاست که پیراهن اصلانی با شماره “۶” به پرویز پرستویی اهدا شده‌است.

افتخارات ورزشی

قهرمانی‌های متعدد با تیم بسکتبال مهرام تهران

قهرمانی در رقابت‌های غرب آسیا ۲۰۱۶

قهرمانی در مسابقات فیبا آسیا چلنچ۲۰۱۶

مقام سوم سوپر لیگ ایران در سال ۹۵

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی فرید اصلانی
5/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه