بیوگرافی آرن داوودی

5 سال پیش
بیوگرافی آرن داوودی
4/5 - (1 امتیاز)

بیوگرافی آرن داوودی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

آرن داوودی چگانی بازیکن حرفه‌ای در پست گارد راس و ملی پوش بسکتبال ایرانی ارمنی‌تبار است و در همیاری زنجان در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می‌کند.

زندگینامه آرن داوودی 

بیوگرافی آرن داوودی

فعالیت ورزشی

داوودی در بازی‌های آسیایی گوانژو همراه تیم ملی بود که به مدال برنز رسید و در قهرمانی‌های تیم ملی در آسیا در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۳ نیز حضور داشت. شوت سه امتیازی او در ثانیه‌های پایانی نیز باعث قهرمانی ایران در کاپ‌آسیای ۲۰۱۲ ژاپن شد.

باشگاه‌ها

ذوب آهن اصفهان
همیاری زنجان
نفت آبادان
شهرداری اراک
شهرداری تبریز

شیرین ترین لحظه ورززشی

داودی که از هشت سالگی بسکتبال بازی می‌کند، درباره شیرینترین لحظات دوران بازی خود گفت: شیرینترین اتفاق در بسکتبال داخلی که همین قهرمانی بود. همه چیز در کارنامه خود داشتم و فقط همین قهرمانی کم بود.

وی افزود: لحظات شیرین در مسابقات خارجی هم که زیاد بود. مسابقات جوانان ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴ که اولین بار مدال نقره گرفتیم، قهرمانی ۲۰۰۹ تیانجین و قهرمانی ۲۰۱۳ که به نظرم بهترین بود. سال سختی را قبل از جام ملت‌های ۲۰۱۳ در فیلیپین گذرانده بودیم و از روز اول همه چیز خوب بود تا قهرمان شدیم.

تلخ ترین اتفاق ورزشی

بازیکن اسبق ذوب آهن تلخترین اتفاق دوران بازی خود را فینال ۱۳۹۰ مقابل مهرام دانست و گفت: مهران شاهین طبع و محمد کسایی پور سرمربیگری مهرام را برعهده داشتند. ۲ بر صفر در سری فینال عقب بودیم که موفق به تساوی ۲-۲ شدیم. در وقت اضافه بازی پنجم در تهران شکست خوردیم و قهرمانی از دست رفت.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی سدریک سوارس

نگاه متفاوت خارجی های لیگ

داودی درباره نگاهی که از بیرون به تیم تبریز وجود داشت، افزود: واقعا شرایط همانطوری بود که به نظرمی رسید. هیچ مشکلی بین بازیکنان یا در باشگاه وجود نداشت. علاوه بر اینکه ارتباط بین بازیکنان داخلی خیلی خوب بود، بازیکنان خارجی با شخصیتی داشتیم که از نظر رفتاری به ایرانی‌ها نزدیک بودند.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی که به ایران می‌آیند، معمولا نگاهی از بالا به پایین نسبت به ایرانی‌ها دارند؛ اما بازیکنان ما دوستی و همدلی با هم تیمی‌های خود داشتند. ضمن اینکه کادرفنی و باشگاه هم همراه تیم بودند.

داودی با تشکر از والدین و همسر خود گفت: در این چند سال زحمات زیادی متحمل شدند و با مشکلات زیاد در کنارم بودند. بالاخره با حمایت‌های آن‌ها به موفقیت رسیدم.

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی آرن داوودی
4/5 - (1 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه