بیوگرافی ابراهیم شکوری

5 سال پیش
Rate this post

بیوگرافی ابراهیم شکوری به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابراهیم شکوری (۲۷ بهمن ۱۳۶۲) بازیکن سابق فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس و سایپا و سرپرست کنونی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران است.

زندگینامه ابراهیم شکوری 

بیوگرافی ابراهیم شکوری

فعالیت ورزشی

وی سابقه حضور در تیم‌های سایپا، پیام مشهد و پرسپولیس را دارد، وی در سال ۱۳۹۱ به باشگاه فوتبال سایپا پیوست. وی طی حکم مهدی تاج در تاریخ ۱۵ آذر ۱۳۹۷ به عنوان سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال جایگزین محمدرضا ساکت شد. او قبل از استعفای ساکت، به عنوان معاون در کنار او فعالیت می‌کرد که با استعفای ساکت به‌طور موقت جایگزین او شد.

شایعه سرپرستی فدراسیون فوتبال

ابراهیم شکوری، بازیکن سابق سایپا، پیام مشهد و پرسپولیس که در چند وقت اخیر سمت‌هایی در فدراسیون فوتبال داشت و ارتباط نزدیکی با مهدی تاج دارد، با حکم تاج سرپرست دبیرکلی فدراسیون شد. با توجه به ارتباطات او با مهدی تاج قابل پیش‌بینی بود که شکوری به این پست برسد. هنوز مشخص نیست سایر بازنشستگان فدراسیون فوتبال همچون مهدی تاج و علی کفاشیان چه تصمیمی خواهند گرفت. در حالی که برخی سایت‌ها از انتخاب محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست این فدراسیون و جانشین تاج خبر داده‌اند، شیعی این موضوع را تکذیب کرد. او در جریان بازی پیکان و نساجی در گفت‌وگو با خبرنگاران این خبر را شایعه دانست.

افتخارات ورزشی

لیگ برتر فوتبال ایران

قهرمان: ۱
۰۷/۲۰۰۶ با سایپا

جام حذفی فوتبال ایران
قهرمان: ۲
۱۰/۲۰۰۹ با پرسپولیس
۱۱/۲۰۱۰ با پرسپولیس

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم شکوری
Rate this post
1
برچسب ها :

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  • ع
    4 سال پیش

    ازاين مدرکا زياد پخش ميکنن تودانشگاهه،،،مخصوصا فوتباليست رنگي هم باشي،،،،،زررروررررررووروررررررردکتر،،،