بیوگرافی ابراهیم اسدی

5 سال پیش
بیوگرافی ابراهیم اسدی
3.8/5 - (13 امتیاز)

بیوگرافی ابراهیم اسدی به همراه داستان زندگی شخصی و عکس های اینستاگرامی

ابراهیم اسدی (زاده ۱۸ خرداد ۱۳۵۸) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی بازیکن سابق تیم باشگاه فوتبال پرسپولیس در فصل ۸۳–۸۴ به سرمربیگری راینر زوبل بود.

زندگینامه ابراهیم اسدی

بیوگرافی ابراهیم اسدی

فعالیت ورزشی

او در این فصل نمایش خیره کننده‌ای از خود به نمایش گذاشت. با جدا شدن داینر سوبل از تیم پرسپولیس به دلیل اختلافاتش با علی پروین او نیز به دلیل نیمکت نشین شدن از تیم پرسپولیس جدا شد و در فصل بعد به تیم ذوب آهن پیوست.

حاشیه ها

شایعه پردازی علیه تصادف وی

خبر تصادف منجر به فوت زننده گل قهرمانی پرسپولیس بازتاب گسترده‌ای در محافل فوتبالی و فضای مجازی داشت.

از همان ثانیه‌های اول انتشار روزنامه، برخی سایت‌های خبری دنبال شناسایی زننده گل قهرمانی پرسپولیس افتادند. یکی از سایت‌ها نوشت: «معلوم نیست منظور خبرورزشی، زننده گل قهرمانی در لیگ برتر است یا جام حذفی»، سایت دیگری نام چند بازیکن از جمله ابراهیم اسدی و سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس را مطرح کرد، بعضی پیشکسوتان با سپهر تماس گرفتند تا داستان را از زبان او بشنوند که حیدری گفت هیچ تصادفی نداشته

برخی هم با ابراهیم اسدی تماس گرفتند که اسدی تلفن‌ها را بی‌پاسخ گذاشت و… البته عده‌ای هم طبق عادت که وقتی خبر می‌خورند، دنبال تکذیب می‌افتند، تلاش خود را برای تکذیب خبر آغاز کردند.

ماجرای کلی

هفته گذشته، بعد از افطار، پیشکسوتان پرسپولیس در زمین طرشت تمرین داشتند. ابراهیم اسدی که خودش آکادمی فوتبال دارد و به نوجوانان و نونهالان آموزش می‌دهد، مثل سایر شاگردان پروین قصد داشت به این تمرین برود. اسدی همچنین قرار بود پیراهن امضاشده خودش را به دست یک هوادار معلول پرسپولیس برساند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی امین نیک‌فر

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در دوره اول لیگ برتر، در جاده قدیم تهران- کرج و در لاین کندرو در حال حرکت بود که زیر یک پل، سر یکی از دوراهی‌های این جاده، راننده یک اتومبیل کنار اتوبان از ماشین پ یاده می‌شود و بین در ماشین خودش و ماشین اسدی گیر می‌کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس بلافاصله از ماشین پیاده می‌شود و خودش را به این راننده می‌رساند. شاهدان عینی می‌گویند اسدی سریع با پلیس و اورژانس تماس می‌گیرد. ساعت حوالی ۲۱:۳۰ است. راننده‌ای که لحظه پیاده شدن از ماشین خود با ماشین ابراهیم اسدی برخورد کرد، بغل اسدی منتظر رسیدن اورژانس است. او که اسدی را می‌شناسد و می‌داند فوتبالیست بوده، می‌گوید مسافرکشی می‌کند و برای سوار کردن مسافر از ماشین پیاده شده بود. این ماجرا پس از چند روز ختم به خیر شد.

افتخارات ورزشی

باشگاهی
قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۱–۱۳۸۰

عکس های اینستاگرامی بیوگرافی ابراهیم اسدی
3.8/5 - (13 امتیاز)
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

بدون دیدگاه